Hop til indhold

Viby J ✴️ HOT Julia ✴️ I am 178/65kg/DD boobs ✴️ intimate sex ✴️ Megafrench ✴️ finish on face

Featured Replies

Skrevet

Min første anmeldelse og mit første besøg.

Endelig samlede jeg mig mod til at prøve en tur. og mit valg faldte på Julia, da hun skilter med COF. 

Kommunikationen gik skam fint nok og stedet fejlede heller ikke noget så på den måde kan jeg ikke være utilfreds. 

Jeg skrev til hende af flere omgange at jeg ikke ville have sex, bare et bj med cof og spurgte efter prisen. Hun sagde 600 for 15 minutter og tænkte det lød rigtigt når vi nu ikke skulle kneppe. 

Men da vi skulle til at igang, kunne jeg godt mærke at hun ikke havde styr på hvem jeg var. Jeg fik kondom på og da jeg skulle til at komme måtte jeg IKKE komme hende i ansigtet, men kun i kondomet. 

Så for at være helt ærligt er jeg en del skuffet og giver mig ikek de største forhåbninger om at prøve en GP igen. 

Jeg var selvfølgelig skide nervøs og fik derfor ikke taget konflikten, men har efter lang tis luren måske også lært at det er det bedste. 

stedet: 9/10 - dejligt aflukket og lejligheden så ren nok ud

pigen: 7/10 - lidt mere slasket end billederne, men virker sød nok 

sexen: 2/10 - ikke hvad jeg bad om eller var blevet lovet. får +1 for at jeg faktisk kom alligevel

https://annoncelight.dk/showad/350878

Skrevet
PeterWillson skrev, for 2 timer siden:

sexen: 2/10 - ikke hvad jeg bad om eller var blevet lovet. får +1 for at jeg faktisk kom alligevel

https://annoncelight.dk/showad/350878

Jeg tror det hænger sammen med at du havde betalt 600,- for 15 min., hvilket er hendes BASIC Menu.

Længere nede i hendes annonce kan du så vælge alle pigens EXTRAS, og her kan man TILKØBE blandt  andet; COF for yderligere 200,- oveni de 600,-, altså skulle du ha betalt 800,- i alt for at få lov til at komme i pigens ansigt.

Så man kan vel godt sige at du har fået det som du har betalt for, derudover har der måske også været en brist i jeres kommunikation, det ved jeg jo af gode grunde ikke

Redigeret af Gløden

Skrevet
Gløden skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror det hænger sammen med at du havde betalt 600,- for 15 min., hvilket er hendes BASIC Menu.

Længere nede i hendes annonce kan du så vælge alle pigens EXTRAS, og her kan man TILKØBE blandt  andet; COF for yderligere 200,- oveni de 600,-, altså skulle du ha betalt 800,- i alt for at få lov til at komme i pigens ansigt.

Så man kan vel godt sige at du har fået det som du har betalt for, derudover har der måske også været en brist i jeres kommunikation, det ved jeg jo af gode grunde ikke

Ja er helt enig. Men i vores besked tråd spurgte jeg specifikt om de 600 var med cof og der svarede hun ja. Så ja tror lidt bare at hun ville have pengene og ikke give den service jeg forventede ☺️

Skrevet
PeterWillson skrev, for 6 minutter siden:

Så ja tror lidt bare at hun ville have pengene og ikke give den service jeg forventede ☺️

Bare husk at bekræfte næste gang, når du ER hos pigen, før i går i gang

Good luck

Skrevet

Det er noteret :)

Gløden skrev, for 11 minutter siden:

Bare husk at bekræfte næste gang, når du ER hos pigen, før i går i gang

Good luck

Skrevet

Hvad mener du med, at hun er mere slasket end billederne viser? Er hun flopper eller hvordan? 

Skrevet
udinaturen skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med, at hun er mere slasket end billederne viser? Er hun flopper eller hvordan? 

Hendes lår er større og de flyver lidt mere. I virkeligheden ligner hun en der har tabt meget vægt :) 

Men hendes bryster er superb

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.