Hop til indhold

Århus Maya 35

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Maya 35 Aarhus - Annoncelight 

En klar anbefaling herfra, sød og meget dygtig pige til efterbehandlingen, selv massage har jeg fået bedre andre steder, men hendes BtB er perfekt, specielt dygtig med at bruge hendes numse/fisse til at massere en med...og da jeg er en 100% butt-mand, så er hendes numse dejlig fast og stram. Bestemt et smukt syn nå hun massere fronten med hendes numse lige oppe i hovedet på mig...dejligt syn for guderne - det var heller ikke første gang hun red, både forfra og bagfra....

Eneste minus er, når GP har en tube glidecreme liggende og ikke gør det store ud af at skjule den, men vil jo gerne være i den tro, de bliver våde naturligt og ikke via en klat glidecreme.. :) heldigvis er der stadig mange der bliver våde naturligt.. og kan godt forstå at de er nød til at smøre, når de bliver pulet af 5-10 mænd pr. dag.. ;) 

Tak for hjælpen med div. input i en jungle af annoncer uden ca. adressere mv., synes generelt det er svært at finde ud af hvor de forskellige steder ligger, når man ikke er kendt i området.

Tidligere fandtes der et google kort over thai steder i øst og vest, findes det stadig og er det opdateret?

Skrevet
Pit. skrev, 1 time siden:

Tidligere fandtes der et google kort over thai steder i øst og vest, findes det stadig og er det opdateret?

Det gør den ikke. Det var mig der lavede det, men jeg gad ikke til sidst.
Dels fordi der ikke kom meget hjælp til vedligeholdelse fra dette forums medlemmer, men især fordi min mail blev spammet med trusler osv fra en kreds af thaiklinikker, som var blevet vildledt af en lille mand der kastede en lang skygge. 
Idag er en sådan liste heller ikke til meget hjælp da langt de fleste thaipiger arbejder anonymt, og derfor ikke kan optages på listen, uden at bryde deres anonymitet. 

Redigeret af Aarhuselsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.