Hop til indhold

Recommended Posts

Er på elefant øen Koh Chang, efter at have brugt en uge i Pattaya og et par dage i Bangkok,er det godt at få en pause fra party byen.

Koh Chang er helt el. Næsten død. De lokale regner ikke med at det er før næste år der måske sker lidt mere. Trist at se alle de butikker, resturant og barer uden kunder. Bor på Koh C hang Hut http://www.kohchanghut.com/en/index.html

ved white sand beach. Ikke luksus hotel men der er en ren seng og bad. Gik på nærliggende bar. Fik en øl og opmærksomhed fra en jeg ikke lige lyst til. Endte med at dele Line. Og gik i seng alene. Dagen efter har hun så delt min Line med en veninde som jeg hilste på aften før. Sød pige men gad ikke på den bar igen. Så efter noget lang skriveri fik jeg hende halet hjem. Mødte hende i lobbyen og gik over på en bar og en snak. Pigen Mam 25 år noget genert let buttet pige, men ellers sød. Hun kunne ikke særligt meget engelsk så lidt svært at komminere ned. Efter et par wisky til hende hjælp det vist en smule på genertheden. Gik på værelse og fik det vildeste sex indtil videre. Fuck hun var nem at give orgasme og super liderlig. Jeg tror hun kom 5 gange, ihvertfald dem som jeg er sikker på hun fik i løbet af natten. Der var slet ingen hæmninger. Hun gik flere gange direkte fra samleje til oral uden hvor de normalt de lige skal have børstet tænder el. Sat hår el. Lign. 

Først efter 2 times sex, faldt hun endelig i søvn. Kæft jeg var træt og øm. 

Jokkede undervejs med flere piger, ingen problem, hvem vil du have, og viste et par billeder.   

Ahh der trak jeg stikket lige frisk nok. Sport i 2, var hun sku også med på, men ikke noget jeg synes er interessant med en fremmede pige. Fik et morgen knald og delt Line. 2000 thb til hende og 500 til baren. Tænker efterfølgende, hvor vildt at sådanne en pige springer i en fremmed mands arme og giver så meget af sig selv. Hele seancen foregik helt naturligt og ægte kæreste sex bare vildere. Hun kunne sku nogle tricks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 49 minutter siden:

Hvem er Line?

Line er en kommunikationsapp. Lidt ligesom WhatApp eller WeChat eller lign. Virker rigtigt godt og er især populær i Asien. Ret fed app, faktisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 2

Fik lejet en scooter og kører øen rundt. Flot landskab og spots hvor man kan få taget sine billeder. Godt træt kommer jeg tilbage til hotellet. Ville godt have hvilet men Mam ville gerne barfines igen og forstyrrede mit hvil. Var endeligt for træt til sjov men måtte love at komme forbi når jeg havde spist, og for at få fred. 

Blev for nemt overtalt til at barfine hende, fik et par drinks og her finder jeg så ud at hun vil mere end hygge. Hun vil med til Pattaya for hun kunne lide mig, her synes jeg nu lagde for meget i det. Hun sagde jeg kun skulle barfine hende og jeg ikke skulle betale hende for hun havde løst til at være sammen med mig.

Der vi kom på hotel gjorde jeg så nok den fejl at fortælle hende at jeg ikke kan have hende med, men vil også gerne være ærlig. Havde ellers fortalt hende dagen før at jeg skulle tidligt op næste morgen og hjem. Det havde hun så misforstået, hun gik fuldstændigt bananas, men tudede og hulkede om jeg da ikke kunne lide hende for hun elskede mig. Der gik helt drama over det og var ved at fygte noget træls under opsejling Fik sagt til hende at enten kunne blive og vi kunne have det sjovt sammen eller jeg følger hende hen til baren igen. Det diskuterer vi så et stykke tid og det ender så med at vi nærmest flår tøjet af hinanden. Fik forsonings sex og sagt ordentligt farvel uden drama næste morgen. Vildt at hun har haft forhåbninger om mere. Har aldrig lovet noget og skal heller ikke være sponsor for hende. 

Sidder nu i bussen på vej til Pattaya for der venter sku også en rigtig sød pige, som jeg er nødt til at se igen. hende her, virker oprigtig og virker også til hun kan lide mig. Så må jeg se om der er noget at bygge på eller bare en værelses kammerat. Jeg har paraderne oppe men hende her har jeg fået kontakt med hos en grøn massage butik og hun er ikke en der tilsyneladende går ud med kunder. 

Men vi for se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...