Hop til indhold

Den dejligste kvinde

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/350627

Halløj folkens. Vil fortælle om den mest fantastiske oplevelse jeg har haft her i dag med denne skønne kvinde. Hun er det smukkeste jeg nogensinde har set og så er hun MEGA sød og dejlig samtidig! Fik den skønneste modtagelse med dybe kys og kram og vi stod og nussede længe med intens øjenkontakt inden vi gik videre over i sengen!! Hun er som sagt gudesmuk med de flotteste store bryster der bare strutter og sidder lige som de skal og så har hun de flotteste mørkebrune øjne som man sket ikke kan få nok af. Hun er til det blide og det er bare fantastisk hvis det er det man er til!! Hun sutter som en drøm jah hun er bare alt hvad man kan drømme om hvis man er til det blide kærlige GFE!!! Så en kæmpe anbefaling herfra!! Hun er vildt dejlig og helt klart det bedste jeg har prøvet indenfor denne verden!! Og så er hun DANSK!! Pas godt på hende derude, hun er en ener!! Kan ikke vente til vi skal mødes igen!! <3

• 1 month later...
Skrevet

Tusind tak for din dejlige anmeldelse! Det gjorder mig så glad :wub:  Du er dejlig. Glæder mig til at se dig igen <3

Skrevet

Glæder mig også til at se dig igen søde smukke Sophie!!<3

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.