Hop til indhold

Verdensberømt dansk sædtyr død. Arhhhh!!!!

Featured Replies

Skrevet

hahaha... helt så legendarisk er jeg vist ikke.... endnu ;) og jeg har vist også kun spredt min sæd i 3 lande :shock: jeg er vist ikke en gang i nærheden af 35 nationaliteter - men jeg arbejder hårdt på sagen :lol:

Men jeg ville da elske hvis det var overskriften på min nekrolog, når den tid kommer :lol::lol::lol:

Edit: Efter lidt snak på chatten, lavede jeg en lille optælling, og kom fremtil 22 mationaliteter + dem som jeg ikke kender nationaliteten på... så jeg er da på vej ;)

Skrevet

hahaha... helt så legendarisk er jeg vist ikke.... endnu ;) og jeg har vist også kun spredt min sæd i 3 lande :shock: jeg er vist ikke en gang i nærheden af 35 nationaliteter - men jeg arbejder hårdt på sagen :lol:

Men jeg ville da elske hvis det var overskriften på min nekrolog, når den tid kommer :lol::lol::lol:

Edit: Efter lidt snak på chatten, lavede jeg en lille optælling, og kom fremtil 22 mationaliteter + dem som jeg ikke kender nationaliteten på... så jeg er da på vej ;)

Kun 3 lande!

Pffft amatør ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.