AalborgR 86 Skrevet 6. Oktober, 2022 https://annoncelight.dk/showad/318501 Så tog jeg en for holdet/dummede mig igen. Havde skrevet lidt frem og tilbage. Det endte med en aftale til en god pris. Bl.a. kys, 69 og bj uden. Jeg ankommer og det er ikke på nogen måde hende på billedet. Mindre og rundere. Ja jeg burde have stået af her, men det var det lille hovede, der tænkte i dag. Det starter med et mærkeligt bj, hvor hun først pakker lillemand ind i køkkenrulle. Da jeg ikke er tilfreds sætter hun gummi på, mens hun prøver at dække for mit udsyn, som om hun tror jeg ikke vil opdage det. Der er heller ingen kys, og hendes kønsdele må hverken berøres med fingre eller tunge. Hun rider mig lidt, men så uentusiastisk at jeg opgiver at komme sådan. I stedet får jeg et elendigt hj, krydret med det mindst ophidsende dirty talk jeg nogensinde har hørt. Det ender med at jeg selv må afslutte, da hun begynder at kigge på klokken og klage over at tiden snart er gået. Pigen: 2/10 Sted: 1/10 Et meget mørkt rum i en Lejlighed på svalegang med masser af lejligheder man skal passere. Gentagelsesfare: -11/10 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 6. Oktober, 2022 Tak for at dele med os og Bund ærgerligt - og desværre synes jeg tit jeg oplever den ligegyldighed og arrogance fra De mørke GP (nu bliver jeg nok halshugget) Men måske jeg bare ikke har været heldig endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 6. Oktober, 2022 Yak Aalborg R Jeg havde kigget lidt på hende, men synes hende billeder så “ for gode ud “ forstår ikke de piger og deres bagmænd gider dette cirkus , jeg kommer ikke og måske mange andre heller ikke kommer, sikke mange penge hun og bagmand går glip af knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 6. Oktober, 2022 Køkkenrulle? Hvorfor?? Nu kan jeg sgu ikke følge med længere. Det er lidt grineren men giver ingen mening. Håber hun i det mindste valgte Lambi. Den er lidt mere sexet end prisbaskeren fra Coop. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgR 86 Skrevet 6. Oktober, 2022 Forstår heller ikke hvad det gik ud på. Men det var helt sikkert prisbaskeren fra Coop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 7. Oktober, 2022 hmmm, og nu er annoncen lukket ned, men nok kun indtil at shitstormen har lagt sig...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg