Hop til indhold

VIP FULL Service i Kolding – Alice

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/337798

Jeg besøgte i går Alice i Kolding. Det var en fantastisk god og dejlig oplevelse. Jeg havde længe overvejet at besøge hende pga. alle de positive anmeldelser der er af hende herinde. Men jeg synes især det med VIP FULL service lød spændende. Jeg har aldrig hørt om det før, men tænker det sikkert er meget udbredt?

Men VIP FULL service betød i denne sammenhæng, at alt der står på hendes annonce, er med i prisen i hhv. 45 min eller 1 time. Jeg valgte 1 times VIP FULL service til 1.500 kr. (Jeg har aldrig været i nærheden af, at få 1 time hvor alt er inkluderet til den pris.)

Jeg synes sgu, at det er et fedt koncept, at alt er med i prisen, om man ikke kommer i en gråzone og risikere evt .akavet øjeblikke eller diskussion om man har betalt for det eller ej. (Dette har jeg prøvet tidligere, og giver bare en dårlig stemning). Men jeg kunne heldigvis konstatere, at jeg fik VIP FULL service.

Da jeg ankom til stedet, blev jeg modtaget af Alice, som er en smuk pige (det er hende på billeder og video).

Vi startede med et bad sammen. Derefter kom jeg ind i soveværelset, hvor resten af tiden blev brugt på sjov og ballade.

Jeg vil ikke gå i detaljer, men kan bare sige, at jeg fik prøvet det hele (vel at mærke det der står på hendes annonce!). Det er til dags dato den bedste oplevelse jeg har haft med en glædespige. Og jeg kommer 100% sikkerhed til, at besøge hende igen.

Hun fortalte mig btw., at hun snart forlader Danmark igen. Så I skal nok være hurtige.

Hun er helt bestemt en ener på den virkelig gode måde. Så jeg kan klart anbefale Alice i Kolding. :)

Skrevet

Det lyder jo fantastisk Professor.

Har du andre gode oplevelser du vil del med os?

Skrevet

Alice er en dejlig oplevelse.
Jeg kan også anbefale hende:)

Jeg har dog ikke prøvet VIP men det må da på listen :)

Skrevet

Som jeg har skrevet i en tidligere anmeldelse så havde jeg også en meget god oplevelse hos Alice. Og jeg håber at hun kommer retur til DK igen, hvis jeg ikke når at besøge hende i denne omgang. 

Skrevet
  • Author
PeterG skrev, den 6.10.2022 at 19:37:

Det lyder jo fantastisk Professor.

Har du andre gode oplevelser du vil del med os?

Ja, jeg har besøgt flere omkring trekantsområdet. Men jeg skal nok skrive en anmeldelse næste gang jeg besøge en glædespige, så anmeldelsen er “frisk”. Dog håber jeg på at besøge Alice igen, inden hun tager hjem igen.:wink:

Skrevet
  • Author

Jeg fik besøgt Alice igen i går aftes.;-) Det var endnu en fantastisk oplevelse. Hun er sgu en sød og dejlig pige.:)

Pas rigtig godt på hende, drenge!

Skrevet
odensefyr skrev, 1 time siden:

hvor er hun i Kolding - evt. PB

I den sydlige bydel. 

Skrevet

En bemærkning fra en jævnlig gæst - og der er jo en grund til at man jævnligt kommer tilbage til samme  !!!!

Alice har valgt en rigtig fin lokation. Du kan fint og ubemærket holde på den store P plads for Liva stormarked i Domhusgade (hvilket også lige gør det enkelt at medtage lidt om ønsket). Derfra går du ca 200m hvor fokus kun er at glæde sig til at møde hende.

Hun tager nok hjem om et par dage men planlægger at komme til samme sted i Kolding snart igen. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Så lykkedes det mig endelig, at få besøgt denne skønne kvinde i går.

https://annoncelight.dk/showad/337798

Må indrømme at jeg melder mig ind i fankoret!

Nøgleordene er nævnt før, smuk, fræk, sød, sjov og med et smittende smil og latter.

Vi hygge snakkede end del og selvom vi nok ikke bliver enig om synet på hverken Putin eller Trump, var det hyggeligt, sjovt, dejligt og frækt.

Og ja, hun sutter virkelig som en drøm. Tog ikke lang tid før munden var fyldt første gang, men heldigvis er der jo tid til mere, når man booker en time ;-)

Håber at hun fortsætter så serviceminded og sød som ved første besøg, for så bliver jeg helt sikkert stamkunde!

NB (Det her kommer til at lyde lidt af reklame, men er faktisk i egen interesse, håber jeg ;-) )

Jeg talte med hende om at jeg havde haft problemer med at komme i kontakt med hende, så jeg formodede, at hun var travlt optaget.

Det er dog på ingen måde tilfældet. Til gengæld har hun haft problemer med sms. Det er også det jeg normalt bruger til første kontakt, men heldigvis prøvede jeg at ringe i stedet. Hun var ikke ved telefonen, men sendte så et hello, da hun igen var klar. Derefter gik resten problemfrit.

Så min opfordring må være se at få ringet, så hun bliver i området!

Når det er sagt, så håber jeg, at hun har favorit markeret mit nummer, for ellers er det vist ris til egen røv, næste gang jeg vil booke et besøg.

• 4 weeks later...
Skrevet

Alice er tilbage i Kolding og jeg fik uventet mulighed for at lave et genbesøg, bare lige for at tjekke om det fortsat er lige så godt som ved mit første besøg.

Jeg tager lige spændingen forlods, Det er det!

Ligesom første gang, så jeg vil ikke gentage detaljer, bortset fra at jeg elsker hendes humor og at man faktisk kan føre en sjov og underholdende samtale med hende.

Fandt så også ud af, at hun også er formidabel til at massere, så både min anspændte skulder/nakke samt nedre regioner forlod hende fuldstændigt afslappet og ansigtet havde et stort smil på.

Jeg er hooked og tænker hun har fået en ny stamkunde, så længe hun er i nogenlunde køre afstand eller jeg finder en model magen til IRL :-)

Skrevet
  • Author

Det blev til alle gode gange tre for mit vedkommende hos Alice. Hun er bare fantastisk som I alle skriver. :)

Desværre kan jeg se på hendes annonce, at hun forlader Kolding nu. Så det var desværre nok mit sidste besøg hos hende (da jeg ikke har bil).:(

Så nu må jeg på jagt efter nogle nye i trekantsområdet. Men det bliver sgu svært at finde en, som er i nærheden af Alice

Redigeret af Professor_S

• 3 weeks later...
Skrevet

Fik øje på at Alice nu igen er i Danmark.

Men denne gang i Odense. Så må ud på en længere køretur.

• 2 months later...
Skrevet

Alice er i Kolding igen og jeg var i søndags på min månedlige "date" hos hende.

Som altid gav det fuld valuta for pengene i form af en gang lækker luksus GFE sex af højeste klasse. 

En pause og så et af hendes fantastiske blowjobs.

Lækker søndag og glæder mig allerede til næste måned!

Skrevet
BJL skrev, den 14.3.2023 at 22:27:

Alice er i Kolding igen og jeg var i søndags på min månedlige "date" hos hende.

Som altid gav det fuld valuta for pengene i form af en gang lækker luksus GFE sex af højeste klasse. 

En pause og så et af hendes fantastiske blowjobs.

Lækker søndag og glæder mig allerede til næste måned!

Full service i en time    er det også sex uden kondom ?

Skrevet
  • Author
biker skrev, for 7 timer siden:

Full service i en time    er det også sex uden kondom ?

Hun tilbyder ikke sex uden kondom. 

Redigeret af Professor_S

Skrevet

Nej tænker ikke du skal spørge om sex uden kondom som hun også skriver i sin annonce at hun ikke tilbyder. Det er jeg 100% sikker på at der ikke vil komme noget godt ud af. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Synes ikke lige hun er til at finder, er hun taget afsted igen eller....?

Skrevet
Mrsofus69 skrev, for 7 timer siden:

Synes ikke lige hun er til at finder, er hun taget afsted igen eller....?

Ja hun er hjemme og lade op til en ny omgang. Jeg ved ikke hvornår hun kommer igen. Men de plejer at være 14 dage her og så 14 dage hjemme. 

Skrevet
Ginne skrev, for 5 timer siden:

Kan se hun igen er i Kolding

Kører hun med 2 annoncer? Divorced therapist eller hvad den nu hedder må da være hende?

Redigeret af MogensJ

Skrevet
MogensJ skrev, for 22 minutter siden:

Kører hun med 2 annoncer? Divorced therapist eller hvad den nu hedder må da være hende?

Redigeret af Ginne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.