Ja-mand 118 Skrevet 6. Oktober, 2022 (edited) Jeg har besøgt Melinda et par gange før, og hun er anmeldt flere gange her på sitet. Hvorfor så en ny spørger du, men der kommer en forklaring senere . Som altid fungerer kontakten via SMS rigtigt fint og hurtigt. Man kan holde bag huset hvor man kører gennem en smal indkørsel. Naboerne ved nok godt hvad der foregår men jeg så/mødte ikke nogen. Jeg melder altid min ankomst per SMS, så hun ved det er mig som er ved døren, hun har tidligere fortalt mig at det kan hun bedst lide. Jeg blev budt velkommen med et stort knus og jeg nyder den første berøring med hendes dejlige slanke krop - ind på værelset som er stort og fint til formålet. Pengende skifter hænder og vi må igang med det egentlige formål. Jeg glemte at sige hun havde et rigtigt fint rødt sæt på som gik lige i den lille ja-mand. Jeg havde bestilt brusebad først, idet jeg ikke havde mulighed for bad lige inden jeg ankom og det er en dejlig måde lige at komme lidt mere i stemning. Jeg havde bestilt 1 time med ekstra kys. Jeg synes hun er super dejlig til GFE og jeg nyder den ekstra intimitet som kys giver til akten. Hun giver mig et BJ og det er uden, så jeg kan nyde hendes dejlige mund om den lille ja-mand og læber som stille kysser ham mens hun arbejder Hun er meget slank og med meget berørtingsvenlige dejlige små bryster og en flad mave. Hendes bagdel er heller ikke stor men dejlig velformet. Alt i alt er hun bare min type. I min opfattelse giver hun en dejlig service og jeg fik hvad jeg kom efter Jeg vil gerne bruge den evt. resterende tid til at ligge stille og nyde hendes krop og selskab mens vi lige taler om lyst og fast. Her bliver du ikke sparket ud lige så snart du har fået udløsning. Jeg spurgte hvorfor hun ikke linkede til anmeldelser fra Eroguide mere og hun svarede hun havde haft problemer med hendes tidligere annonce på AL og var blevet nødt til at oprette en ny profil med et nyt nummer, så alle anmeldelser henviste nu til en lukket profil. Hun er på ferie lige nu, så jeg kan ikke linke til hendes annonce, hun kommer tilbage måske i uge 41 og starter måske turen i Aalborg fortalte hun. Når hun er aktiv må jeg lige få linket til den aktuelle annonce. For dig som ikke kender Melinda er her et link til hendes tidligere anmeldelser. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=278025&quick=1 Melinda ved ikke jeg skriver denne, men jeg synes det er lidt ærgerligt hun ikke kan bruge sine anmeldelser i sin markedsføring Hun er reel, snyder ikke, giver en god service, og pigen, som åbner døren, er pigen på billederne, så jeg vil gerne støtte op om hendes type af GP Jeg mødte hende på hendes sidste aften inden ferien og hendes veninde var i huset, fordi de skulle køre til Ungarn dagen efter, men hun forstyrrede nu ikke Redigeret 6. Oktober, 2022 af Ja-mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg