Hop til indhold
Jhrr

Sonia - Rødovre - Tesoro Nascosto

Recommended Posts

Kære alle

Så blev det igen tid til et frækt besøg.

Jeg faldt over Sonia - tiltrukket af billederne og (især?) piercingerne.. Der var dog ingen besøgsrapport at finde, så spørgsmålet var jo om det er en fake profil eller en skjult skat.

Jeg kontaktede Sonia og fik hurtigt svar tilbage - på et virkelig fint engelsk.. Aftale kom på plads hurtigt.

Afsted til Rødovre og vel ankommen ringer jeg på døren. Der bliver hurtigt åbnet og - pyha - billederne er 100% korrekte. Jubiiii :rolleyes::biggrin:

** Censur ** :wub:<3:P

Sonia viser sig at være en sød ung kvinde med ben i næsen. Reflekteret, intelligent, morsomme betragtninger - lidt sart og fin, måske, på den gode måde. Hun er fra et land som jeg holder meget af og som jeg studerede i for mange år siden. Om det hjalp på kemien - det ved jeg ikke. Men god kemi - det var der..

Vi lavede intet vildt grænseoverskridende, men min klare fornemmelse er at hun holder sig til det normale - hvad dette udtryk så end indeholder af mulige fortolkninger. Jeg er sikker hun at hun kan sætte grænser, men det var der ikke behov for over for mig.

Hele oplevelsen - sexen, samtalen, indholdet - tog mig tilbage til min (vilde?) ungdom med de skønne kvinder i det skønne land. Magnifico.

Klar anbefaling herfra - men nok ikke for alle - uden at jeg kan uddybe det. Bare en fornemmelse.

Hvis I vælger at besøge hende - og hun vælger at acceptere - så pas på hende og jer selv. Risiko for vanedannelse - det er der i hvert fald for mig.

Kærlig hilsen til jer alle..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 39 minutter siden:

@Jhrr tak for fin anmeldelse.

Bor hun i egen lejlighed eller er det et af de utallige bollehuse i Rødovre? 

Selvtak. Det er (desværre?) sidstnævnte. Rummet var mørkt men virkede rent og pænt da jeg var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...