Hop til indhold
Booty66

Sompoo Wellness Ndr. Frihavnsgade

Recommended Posts

:D

Efter Exclusive massage Grundtvigsvej fik "nye" ejere - nu My Thai - har jeg et par gange søgt efter både den gode massage samt det pirrende HJ som pigerne her tidligere var eksperter i. Jeg har derfor været på Tawan på Madvigs allé et par gange og det har været over middel... men - well bare ikke det samme.

I en tidligere tråd kunne jeg læse at sandsynligheden for at møde de "gamle" piger fra Exclusive var tilstede... og YEP :D det var de heldigvis. Så fredag eftermiddag var et dejligt gensyn og en dejlig time med olie/HJ pirring "som i gamle dage". Østerbro er længere væk for undertegnede desværre - men kører gerne til Sompoo fremover :lol:

PS - ja butikken er desværre ikke så diskret som Grundtvigsvej - men WHO cares :D stedet er pænt og stadig mulighed for bad efter, hvilket Tawan ikke har og er et - for mig - kæmpe minus.

PPS standard priser = 600 for massage/HJ = 1 time ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så hvem fra Exclusive mødte du? Jeg undrer mig over, de ikke er på hjemmesiden under 'personale'.

Både Phueng og Ploy så jeg - kan ikke sige hvorfor de ikke er på hjemmesiden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...