ThaiLover4Ever 98 Skrevet 5. Oktober, 2022 Hej, fandt denne meget smukke skønhed på Annoncelight, hvor der står hun er i Kolding. https://annoncelight.dk/showad/332411 Hendes profil står der Rose/ Vejle. Hun opererer i Vejle, Kolding og Fredericia område. Er der nogen der har besøgt hende, og evt. under hvilken nickname. Skal til Kolding i morgen! Ville gerne lige høre et par meldinger, idet billederne er så smukke at det næsten ikke kan være sandt.. God aften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyguy 38 Skrevet 6. Oktober, 2022 har besøgt hende for noget tid siden, da hun var i århus for en kort stund. ved ik om billeder er af hende, men det kunne det godt være. hun er dog meget smuk i ansigtet. kroppen som jeg husker er "normal", servicen var lidt under middel uden at være dårlig. kan være det har forandret sig siden da, det var ca. ½år.-1år siden. så tag det med forbehold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super Fyr 7 Skrevet 20. Oktober, 2022 (edited) Var lige på besøg for 1 time siden. Det er Nan eller Nancy, som var der. Definitivt ikke de korrekte billeder. Hun taler fint engelsk, så ikke den samme som går som "Rose". Men lækker tynd sag, og et udmærket sted. Der er 2 piger og en ladyboy på stedet, som ligger i et alm. etagebyggeri. Massagen var uden pirring, hvilket jeg ellers sætter meget pris på. Derudover var den nogenlunde uden af være prangende. Fik 45 mins til standard Kolding Thai pris med FP. Jeg havde købt blow uden, men fik det ikke. Brokkede jeg mig så heller ikke over, men der er bare himmelvid forskel. Sexen var nok lidt til den kedelige side, og hun havde lidt travlt med glidecream. Nuvel, jeg er ikke den mindste, men ej eller den største. Hun var nok bare lidt petit. Så alt i alt en ydelse på det jævne med forkerte billeder. Men en pæn pige hende Nancy/Nan. Redigeret 20. Oktober, 2022 af Super Fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg