Hop til indhold
Licking ass

Antonella Tans- Brazil

Recommended Posts

Var forbi Antonella Trans Brazil i Aalborg https://annoncelight.dk/showad/352321  i dag,Det er anden gang jeg besøger hende, 1 time begge gange. Og det er det hele værd. Første gang jeg besøgte hende var der lidt svartid på min besked, hun havde nok travlt. I dag svarede hun næsten med det samme,
Som man kan se på billederne, så er hun flot. Virkelig flot sanselig

I døren møder jeg en smuk kvinde i frækt lingerie og høje hæle, hold da op hvor er hun smuk. Det er 100% hende på billederne.

Jeg besøgte Antonella Trans Brazil, jeg er helt ny på dette, så jeg var genert.  Men jeg besluttede at besøge her trods alt, og jeg fortryder det ikke.
  Antonella er så sød og nem at tale med.  Oplevelsen var bare fantastisk, og jeg kan klart anbefale hende her!  Hun er meget tålmodig sensuel og karismatisk, hun tager sig af alle dine behov.  Hun så ikke på tiden, men på at være til stede i hvert øjeblik.
  Antonella trans er passiv og har mange ting at lege med, hun gav mig bind for øjnene, bandt mine hænder med de bløde håndjern og satte mig dybt i halsen, med det samme slog hun mig med sin 18-centimeter strop og fremhævede, at hun dufter meget godt, meget rent, dyrt hun ved hvad hun laver og er vidunderlig, vil bestemt ikke være det sidste besøg.

Jeg kan klart anbefale hende hun er ny i landet.  Jeg giver det 5 stjerner, du skal besøge det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart klart . 

Hun er passiv .Men alligevel giver hun dig håndjern på og bind for øjnene. 

Lugter langt væk af falsk reklame 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 12 timer siden:

Klart klart . 

Hun er passiv .Men alligevel giver hun dig håndjern på og bind for øjnene. 

Lugter langt væk af falsk reklame 

Jeps, og totalt maskinoversat også.. Jeg opfatter den helt klart også som spam..

Men.. Lækker er hun sgu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun ser rigtigt lækker ud. Men mine penge er iikke lige i tiden. Til at turde tage chancen. Var der garanti på en god oplevelse.  Så var jeg taget afsted for at besøge hende

Redigeret af kad

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, den 6.10.2022 at 05:24:

Klart klart . 

Hun er passiv .Men alligevel giver hun dig håndjern på og bind for øjnene. 

Lugter langt væk af falsk reklame 

Passiv , er mange ting , behøver ikke at være,  en død sild , der vender røven i vejret !!   Tror lige du skal læse og oversætte ham/hendes profil.

Inden du dømmer , personen der anmelder . Der med ikke sagt ,du måske har ret .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke helt med på  hvad du mener !   kom med det,   og jeg har  det lidt nemmere med at svare korrekt ,

Husk jeg har ikke levet i DK  de sidste mange år , men,  er der tit,  grundet  arbejde , Så DK er jeg af sind , men ikke af  erfaring  med jeres  daglige liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt og kan skrive under på hvad de andre anmeldere skriver (på trods af diverse anklager om falsk reklame). En yderste dejlig dame/TS - og hvis man er til den slags, så betal gerne lidt ekstra for lidt dyb oral. Jeg startede i en gyngestol og med hende på knæ tog hun stille og rolig i mod. Da vi skiftede til sengen blev det mere rough. For satan hun kan tage fra. Hun fik virkelig en omgang. Og hendes søde hvin, da jeg pløjede pikken i røven var virkelig en fryd.

Hendes pik er ikke særlig stor, og selvom den bliver hård, forstår jeg godt den passive del. Men hun knepper gerne med en strap-on fra hendes velassorterede legetøjs-samling (prøvede det dog ikke).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...