Hop til indhold

Scarlett tilbyder en GFE helt i top

Featured Replies

Skrevet

I eftermiddag besøgte jeg Scarlett for anden gang.

Det var en utrolig nær, intim og hed oplevelse, som om muligt var endnu bedre end vores første møde i foråret.

Hun er smuk, sjov og intelligent. Umiddelbar og selvfølgelig fræk som bare fanden.

Hun fortæller, at hun er 21. Det tror jeg på. Men hun er et eksperimenterende og opmærksomt væsen, der helt naturligt skaber god stemning og lytter til dine behov, fordi sådan er hun bare, tror jeg.

Scarlett har for mig formået at skabe den GFE, som nogle af os leder efter, men kun meget sjældent finder.

LINK: https://nympho.dk/n9384/3148/scarlett-in-cph/

Redigeret af Chris_SS
Mindre tekst

Skrevet

Tak, hende havde jeg ikke fået øje på. :-) Er brysterne ægte? Ærgerligt med det der sorte helt malplacerede grannålemotiv. :-( 

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 7 minutter siden:

Er brysterne ægte? Ærgerligt med det der sorte helt malplacerede grannålemotiv. :-( 

Tænker at tatoveringerne kunne være forsøg på at dække over operationsar, men på videoen synes jeg ikke brysterne virker oplagt kunstige. 

Skrevet
xo-nix skrev, for 8 minutter siden:

men på videoen synes jeg ikke brysterne virker oplagt kunstige. 

Helt enig, og havde samme tanke. Men ukønt er det.

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Er brysterne ægte? Ærgerligt med det der sorte helt malplacerede grannålemotiv. :-( 

Det vil jeg mene. Og tatoveringer er jo en smagssag. Personligt har jeg ikke det mindste imod dem.

• 2 weeks later...
Skrevet
Gammel rotte skrev, den 6.10.2022 at 10:55:

Tak, hende havde jeg ikke fået øje på. :-) Er brysterne ægte? Ærgerligt med det der sorte helt malplacerede grannålemotiv. :-( 

Iflg. Hendes data præsentation er det naturlige bryster i str B (ligner nu mere en C men det nok bare mig)

// Amar Lover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.