Hop til indhold

Sophie på Island Brygge (en usleben diamant)

Featured Replies

Skrevet

Ny bruger - nuvel, men jeg har i ganske lang tid fulgt med på sidelinien og lukreret på andres indlæg og beretninger for at styre udenom de værste landminer i dette brogede landskab. Så nu må det være tid til at give lidt tilbage.

Jeg var gået lidt rundt om den varme grød, men fandt hendes annoncetekst utrolig velskrevet og … ja, tiltrækkende. Måtte simpelthen prøve at møde denne pige.

Kommunikationen gik let på WhatsApp og med Sophies hjælp fandt jeg frem til lokationen på Bryggen.
Kunne allerede ud fra beskederne fornemme, at dette ville blive godt. Hun var nærmest lidt genert ved at nævne pris - charmerende.

Da jeg ankom til den lækre lejlighed blev jeg mødt af den samme pige, som fremgår af annoncen. Ung, smuk og venlig - men klart til den lidt ekstroverte side. Tydeligt hun helt rigtigt er nystartet og uspoleret, hvilket jeg personligt finder tiltrækkende.

Efter badet bød hun som det første på et glas vin, selvom det var midt på formiddagen. Ved ikke om det er normen, men jeg har aldrig prøvet det før. Og det føltes fuldstændig naturligt - for Sophie er tydeligvis en person der forstår at sætte pris på de gode ting her i livet.

Vi fik forholdsvis hurtigt nærmet os hinanden, smalltalket lidt og jeg fik vristet et smil og en lille latter ud af hende.
Og herfra blev hun bare utrolig hjertevarm, betænksom og det sødeste væsen, man overhovedet kan forestille sig.

Uden at gå i detaljer kan jeg sige, at hun på en helt naturlig måde leverer, hvad hun beskriver i annoncen til topkarakter (inkl. ekstraydelser).
Alt foregik i et naturligt, nysgerrigt, intenst flow og intet var påtaget (med mindre hun virkelig er en god skuespiller).

Hvis man ønsker at møde Sophie, er mit råd at man skal investere lidt i besøget og hende (her tænker jeg ikke blot det økonomiske).
Gør man til gengæld det er jeg sikker på andre også vil oplevere det samme som mig: at blive forført at en ung, uskyldig elskerinde som ellers kun sker i film.

Klar anbefaling af Sophie - og pas ekstra godt på hende, folkens - for hun er altså noget ganske særligt.

Sophie på Islands Brygge

Redigeret af Surferboy

Skrevet

Vi har alle været ny bruger engang - men hey, velkommen til :)

Jeg har også aflagt besøg hos Sophie, og hun er fantastisk. 

Skrevet

Jeg har også været forbi unge Sophie og kan tilslutte mig alle de positive ord

Hun er en dejlig ung pige og hun er helt sikkert et besøg værd hvis man er til sådan noget…

Skrevet

Sophie tog i formiddags imod i lejligheden på Bryggen. Særdeles godt humør og virkelig virkelig lækker. Hun ser ud som en 19-årig. Dertilhørende acne som jeg fandt tiltrækkende. 
Den skønneste lille krop og søde væsen hyggede vi os en times tid. Kys var der masser af. Hun er stadig ny i gamet, men har nok øvet sig en masse her i København. Hun tog fint imod i sexdelen og afslutningen i munden indtil jeg var helt tømt. Alt uden at kny. En pige som forstår hvad en mand kan li. 
Hvis man vi give sig selv en lille efterårsgave så er det forbi denne meget unge godte som forlader os lørdag morgen. Måske for altid?

BUC

• 1 month later...
Skrevet

Har her til aften været første mand forbi Sophie til en hyggelig stund. Hun er tilbage med ny energi. 
Enjoy. 

Skrevet

Hi! tell me if I’m wrong in translation:) but how could you visit me today if I’m not in Denmark even?:o

Skrevet
Sophie19 skrev, for 2 timer siden:

Hi! tell me if I’m wrong in translation:) but how could you visit me today if I’m not in Denmark even?:o

When will you be back in Denmark @Sophie19? I would like to meet you again

Skrevet

Det er fint. Men havde en fin stund med hende i fin lejlighed i Sluseholmen. 

BUC

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.