Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Danske Glædes piger ♥️ Vi er klar til at forkæle (Herning)

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

https://annoncelight.dk/showad/352600

Overvejer at kaste mig ud i min første trekant og vil gerne vide, om andre måtte have besøgt damerne fra annoncen og hvordan oplevelsen har været. Hvis besøget har fundet sted i Herning, også gerne et par ord om lokationen i forhold til diskretion.

Tak :)

Redigeret af PoulAfDannebrog
Tilføjelse af information

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
PoulAfDannebrog skrev, for 2 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/352600

Overvejer at kaste mig ud i min første trekant og vil gerne vide, om andre måtte have besøgt damerne fra annoncen og hvordan oplevelsen har været. Hvis besøget har fundet sted i Herning, også gerne et par ord om lokationen i forhold til diskretion.

Tak :)

Når du har været der, kom så gerne med en vurdering af om du kunne styre det at være med 2 kvinder. 
Jeg finder det meget forvirrende, men på den anden side også skønt, blot kvinderne ikke har forventninger om at de begge skal serviceres fuldt ud. Det er dog nok ikke tilfældet når der er tale om 2 profssss. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Når du har været der, kom så gerne med en vurdering af om du kunne styre det at være med 2 kvinder. 
Jeg finder det meget forvirrende, men på den anden side også skønt, blot kvinderne ikke har forventninger om at de begge skal serviceres fuldt ud. Det er dog nok ikke tilfældet når der er tale om 2 profssss. 

Besøget bliver ikke aktuelt, da kvinderne ikke går girl on girl. Jeg fik også indtrykket af, at det ikke var en af pigerne jeg skrev med (ikke at det er et absolut must for mig). Dialogen var dog fin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
PoulAfDannebrog skrev, for 11 minutter siden:

Besøget bliver ikke aktuelt, da kvinderne ikke går girl on girl.

Ja det giver manden en pause og noget lækkert at se på. Jeg lå og nød sådan en scene i lørdags, mens jeg ladede op igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Ja det giver manden en pause og noget lækkert at se på. Jeg lå og nød sådan en scene i lørdags, mens jeg ladede op igen :D

Mon du kan komme nærmere ind på, hvor dette fandt sted? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
PoulAfDannebrog skrev, for 5 minutter siden:

Mon du kan komme nærmere ind på, hvor dette fandt sted? :)

det var i privat regi :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...