Hop til indhold

Hold jer langt væk fra

Featured Replies

Skrevet

En lille advarsel. Dette er en af de sider hvor det bare handler om at "stjæle" penge fra os mænd. Man skal købe coins og det koster 10 coins (tæt på 10 kr.) pr. besked man sender. Og så snart man bare antyder at skrive sammen et andet sted bliver det totalt afslået. Komplet useriøst. Og bare så I ikke skal sidde og tro at jeg har tabt en mindre formue, så har jeg altså blot brugt 300 dask, men det var rigeligt til at gennemskue at det hele er rent fup. Så er I advaret - vi skal jo hjælpe hinanden :-)

PS. Overskriften var åbenbart for lang så det I skal holde jer fra kom ikke med - det drejer sig om sugarpiger.dk

Redigeret af Jens_P
Overskriften var for lang

Skrevet
Jens_P skrev, for 5 minutter siden:

En lille advarsel. Dette er en af de sider hvor det bare handler om at "stjæle" penge fra os mænd. Man skal købe coins og det koster 10 coins (tæt på 10 kr.) pr. besked man sender. Og så snart man bare antyder at skrive sammen et andet sted bliver det totalt afslået. Komplet useriøst. Og bare så I ikke skal sidde og tro at jeg har tabt en mindre formue, så har jeg altså blot brugt 300 dask, men det var rigeligt til at gennemskue at det hele er rent fup. Så er I advaret - vi skal jo hjælpe hinanden :-)

Øeeh, hvor?

Skrevet
  • Author
Roger Rabbit skrev, for 17 minutter siden:

Øeeh, hvor?

Se ovenfor - jeg har redigeret indlægget lidt :-)

Skrevet

Hej @Jens_P

Der findes virkelig mange af de sider, men det er de samme bagmænd der styrer dem. Som du selv skriver er det rent fup - der er ingen piger i den anden ende, kun en studerende fyr der styrer et antal pigeprofiler. Typisk bruger de en annonce på annoncelight til at lokke med, og disse kan være ret nemme at spotte da dem der opretter dem gerne genbruger udtryk og sætninger. Det kan dog være svært at overbevise annoncelight om at der er tale om svindlere, og nemt for svindlerne bare at oprette en ny annonce.

Den her type svindel har været debatteret en del her på siden, men nye input til det kan sagtens gavne. Jo mere synligt problemet er, jo sværere får svindlerne det forhåbentligvis.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.