Hop til indhold
Sheiken

Fårup mellem Hobro og Randers

Recommended Posts

Jeg har været der

Det ligger lige ud til landevejen, men der er så ikke nogen der sidder og lurer bag gardinet ;-)

Jeg synes det var en rigtig dårlig oplevelse, ingen røren og massage, det kunne hun overhovedet ikke finde ud af

Gentagelse..... Never

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, den 5.10.2022 at 15:52:

Jeg har været der

Det ligger lige ud til landevejen, men der er så ikke nogen der sidder og lurer bag gardinet ;-)

Jeg synes det var en rigtig dårlig oplevelse, ingen røren og massage, det kunne hun overhovedet ikke finde ud af

Gentagelse..... Never

Helt enig, har haft samme oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der og kan bestemt IKKE anbefale stedet, de gider dig overhovedet ikke

Hvis du kommer fra Randers, er stedet ved en tilkørsel til motorvejen, der er en fabrik ved stedet også og der er thaiflag ved huset, det er tydeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen er sød nok, men, konceptet går ud på at få max penge for minimum arbejde.

10 minutter oliepjaskeri og derefter fuld fart på håndjob selvom man betaler for fuld pakke i håbet om, at man helst kommer på 5 minutter, så hun slipper for at smide noget tøj og så ud af døren med en cola i lommen.

Find på noget andet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...