Sheiken 4 Skrevet 5. Oktober, 2022 Her findes åbenbart en pige kaldet Pim, nogen der kan bidrage med nogle erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 75 Skrevet 5. Oktober, 2022 Jeg kan foreløbig bidrage med et link https://annoncelight.dk/showad/339975 Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 5. Oktober, 2022 Jeg har været der Det ligger lige ud til landevejen, men der er så ikke nogen der sidder og lurer bag gardinet Jeg synes det var en rigtig dårlig oplevelse, ingen røren og massage, det kunne hun overhovedet ikke finde ud af Gentagelse..... Never 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 70 Skrevet 6. Oktober, 2022 Cords skrev, den 5.10.2022 at 15:52: Jeg har været der Det ligger lige ud til landevejen, men der er så ikke nogen der sidder og lurer bag gardinet Jeg synes det var en rigtig dårlig oplevelse, ingen røren og massage, det kunne hun overhovedet ikke finde ud af Gentagelse..... Never Helt enig, har haft samme oplevelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 6. Oktober, 2022 Jeg har også været der og kan bestemt IKKE anbefale stedet, de gider dig overhovedet ikke Hvis du kommer fra Randers, er stedet ved en tilkørsel til motorvejen, der er en fabrik ved stedet også og der er thaiflag ved huset, det er tydeligt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 63 Skrevet 12. Oktober, 2022 Pigen er sød nok, men, konceptet går ud på at få max penge for minimum arbejde. 10 minutter oliepjaskeri og derefter fuld fart på håndjob selvom man betaler for fuld pakke i håbet om, at man helst kommer på 5 minutter, så hun slipper for at smide noget tøj og så ud af døren med en cola i lommen. Find på noget andet ;-) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg