Hop til indhold

DARIA69, Esbjerg , kan hun anbefales ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt at hun reklamere med flere fine anmeldelser, men ingen er helt up to date. Er de nogen som har besøgt hende her i Esbjerg? Har længe haft et lyst til at besøge hende. Sms’ ede med hende omkring hvad hun tilbyder og ikke tilbyder. Tror jeg spurgte til nogle forkerte ting bl.a. 69 og blow uden , tror ikke at hun tilbyder dette. Hun ignorerede i hverttilfælde min forespørgsel.

Skrevet

Har haft god erfaring med hende i gennem mange år, har haft mange gode  oplevelser med hende

nok den pige gennem de sidste år jeg har besøgt mest. Hun er en flot og lækker pige,  Sød snakke saglig

Men har ikke besøgt hende i Esbjerg, så kender ikke stedet, Men plejer at være gode steder hun er. Kender Kun pigen

Skrevet
cassanova skrev, for 20 timer siden:

Jeg ved godt at hun reklamere med flere fine anmeldelser, men ingen er helt up to date. Er de nogen som har besøgt hende her i Esbjerg? Har længe haft et lyst til at besøge hende. Sms’ ede med hende omkring hvad hun tilbyder og ikke tilbyder. Tror jeg spurgte til nogle forkerte ting bl.a. 69 og blow uden , tror ikke at hun tilbyder dette. Hun ignorerede i hverttilfælde min forespørgsel.

Med alle dine spørgsmål om hendes ydelser og hvad hun ikke tilbyder,  er der mere respekt i at ringe. 

Måske derfor hun ikke gider svare dig, da hun ser dig som "spørge Jørgen" ≠useriøs.

Hun får måske 100 sms om dagen, + opkald , hvilket kan være stressende nok, samtidig med hun skal jobbe.

Det vil også passe bedre med det Nick du bruger her :)

Redigeret af Pophair

Skrevet
  • Author
Pophair skrev, den 6/10/2022 at 07:18:

Med alle dine spørgsmål om hendes ydelser og hvad hun ikke tilbyder,  er der mere respekt i at ringe. 

Måske derfor hun ikke gider svare dig, da hun ser dig som "spørge Jørgen" ≠useriøs.

Hun får måske 100 sms om dagen, + opkald , hvilket kan være stressende nok, samtidig med hun skal jobbe.

Det vil også passe bedre med det Nick du bruger her :)

Det er vel tværtimod seriøst samt at udvise oprigtig interesse at spørge ind til hvad hun tilbyder og ikke tilbyder.

Skrevet
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Det er vel tværtimod seriøst samt at udvise oprigtig interesse at spørge ind til hvad hun tilbyder og ikke tilbyder.

Seriøsitet er at spørge om hun tilbyder det du ønsker, resten er vel ligemeget, hvis du ikke ønsker det  Hvis det fremgår af annoncen , kan du læse det der. 

Alt andet kaldes "spørgejørgen"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.