Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Overvejer at besøge Dokkanun Thai Wellness da YaYa ser dejlig ud. 

Nogen der ved hvor meget hun tilbyder, og er der mulighed for Bad? 

Link

Skrevet

Der er bad ja. Lidt nedslidt. Men ellers nogenlunde lokaler. Mutter ser ikke Helt så stram ud mere. Og vil helst skyde pigerne af på kunderne.. intet nyt under solen der.. man skal ikke komme der pga massagen. 

Skrevet

Er der mulighed for sjov og ballade,  evt FP . Og er hendes piger unge/gamle/pæne ?

Skrevet
Indomitable skrev, for 4 timer siden:

Der er bad ja. Lidt nedslidt. Men ellers nogenlunde lokaler. Mutter ser ikke Helt så stram ud mere. Og vil helst skyde pigerne af på kunderne.. intet nyt under solen der.. man skal ikke komme der pga massagen. 

Hej Indomitable...

Men Ya ya skriver hun ikke giver sex...  Giver hun noget andet der er værd at komme efter når det ikke er massage? altså erotisk men ikke sex?

Skrevet

Tror godt der kan falde noget af ved kemi. Som de fleste steder.. har En gang fået en god tantra lignende fra hende.. men de sidste par gange har hun bare ligget og fedet den på sofaen indenfor døren. 

Skrevet
Indomitable skrev, for 15 timer siden:

de sidste par gange har hun bare ligget og fedet den på sofaen indenfor døren. 

også min oplevelse. Men Thong (troer jeg hun hed), hun er noget af en oplevelse.

Skrevet

Tong er ca. 32 (ægte alder), og  giver en formidabel service. Hun er i mine øjne køn. Og så er hun god til engelsk og tilmed klog.

Hun er min foretrukne massør, så anbefalingen er lige til højrebenet...

Der tilbydes ikke sex...

Skrevet
Senor skrev, den 6.10.2022 at 15:06:

Tong er ca. 32 (ægte alder), og  giver en formidabel service. Hun er i mine øjne køn. Og så er hun god til engelsk og tilmed klog.

Hun er min foretrukne massør, så anbefalingen er lige til højrebenet...

Der tilbydes ikke sex...

Er Tong slank eller buttet ? 

Tak

Glad

Skrevet

Hun er ret slank og højere end de fleste thai'er.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.