Hop til indhold
Mr.NiceGuy1980

Julias22 - Gistrup/Nordjylland

Recommended Posts

Havde skrevet med pigen i nogle dage. Hun ville ikke på snap, men gerne mødes. Aftalte alle formalia omkring tid, sted og sugar. Aftenen inden bekræfter jeg aftalen, og beder om adresse. Og så vil hun have penge inden. Så selvfølgelig et nej tak :)

Begrundelsen er dårlige oplevelser.... argumenter hjælper ikke. Hun gør det på sin måde, som hun skriver ;)

https://sugardaters.com/da/profile/q1Z5JjeORl

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, den 5.10.2022 at 09:32:

Havde skrevet med pigen i nogle dage. Hun ville ikke på snap, men gerne mødes. Aftalte alle formalia omkring tid, sted og sugar. Aftenen inden bekræfter jeg aftalen, og beder om adresse. Og så vil hun have penge inden. Så selvfølgelig et nej tak :)

Begrundelsen er dårlige oplevelser.... argumenter hjælper ikke. Hun gør det på sin måde, som hun skriver ;)

https://sugardaters.com/da/profile/q1Z5JjeORl

 

Oplever lidt det samme med hende, hun var klar på at ses til hygge, og så skal der pludselig betales inden møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyr85

Har oplevet helt det samme - fik dog hendes snap, hvor man kan følge med i en fest glad piges fedt liv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke prøvet hende. Men jeg er heller ikke dum. Har faktisk aldrig betalt en SG på forhånd.

Men når det er sagt - hvordan kan det så være, at vi accepterer at betale glædespiger på forhånd? Søger vi sugarbabes til sex, er det jo egentlig det samme..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, for 16 minutter siden:

Har ikke prøvet hende. Men jeg er heller ikke dum. Har faktisk aldrig betalt en SG på forhånd.

Men når det er sagt - hvordan kan det så være, at vi accepterer at betale glædespiger på forhånd? Søger vi sugarbabes til sex, er det jo egentlig det samme..?

Ville du betale en glædespige på forhånd? Altså inden du er hos hende? Jeg giver altid pigen sugar når vi fysisk er sammen, men inden vi "laver noget". Og dette fordi jeg har hørt flere historier om at pigen er blevet snydt af mænd, som bagefter ikke har ville give det aftalte .... men det er en helt anden historie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, for 19 timer siden:

Men når det er sagt - hvordan kan det så være, at vi accepterer at betale glædespiger på forhånd? Søger vi sugarbabes til sex, er det jo egentlig det samme..?

Det tror jeg nu heller ikke, der er nogen, som accepterer. 

Mr.NiceGuy1980 skrev, for 18 timer siden:

Jeg giver altid pigen sugar når vi fysisk er sammen, men inden vi "laver noget". Og dette fordi jeg har hørt flere historier om at pigen er blevet snydt af mænd, som bagefter ikke har ville give det aftalte .... men det er en helt anden historie. 

Jeg har nu altid betalt, når pigen er på vej ud af døren igen, og der er aldrig nogen, der har bedt om andet. Synes det ødelægger stemning lidt, hvis det skal klares som det første. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...