Hop til indhold
Karsteng

Bar M kommende weekend...?

Recommended Posts

Hey

Jeg vurderer å ta en øl eller 5 på Bar M på Vesterbro torg fredag aften. Nogen der måske er friske? Jeg er i tvivl om jeg burde "come clean" - men vi kan evnt aftale pr pm?

Andre der har erfaringer med å mixe de to verdener..?

Fjellaben

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke helt klar til at mødes med jer brødre IRL - Men jeg synes sgu, at det er et godt initiativ! Det kan der komme noget sjovt ud af, tror jeg! Og så synes jeg i øvrigt, at Bar M er et ret.. hmm.. fascinerende sted på sin egen sære måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke helt kold over for ideen ... 
Det bliver dog ikke lige den kommende week-end ... 

Jo, det har været prøvet - jeg kan huske for år tilbage at et medlem prøvede at arrangere noget morgenmads-komsammen .. men det var på et hotel der var en del for high-class til at jeg turde det ... 

Og så er det vel egentlig det Evas Fredagsbar handler om ... 
Hér regner jeg med at kigge forbi hvis det sker igen ... jeg var forhindret de to første gange ... 

Ellers ku' jeg såmænd godt finde på at rejse gennem det halve land for lige at hilse på en times tid på en ganske almindelig eller lettere fancy bar i København ... 
Jeg er snart 70, og jeg har aldrig smagt en cocktail ... 
Jeg drikker ikke ret meget - gør jeg det falder jeg i søvn - men jeg kan jo altid tage et par genstande og så drikke danskvand for resten .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som i herrer siger så er jeg også lidt betenkt over denne mix af verdener. Om jeg går til M så bliver det nok et glass med svenske Cokie eller en anden kvinde på stedet.

Der var måske en bizarr idé, men...

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ikke helt klar til at mødes med jer brødre IRL - Men jeg synes sgu, at det er et godt initiativ! Det kan der komme noget sjovt ud af, tror jeg! Og så synes jeg i øvrigt, at Bar M er et ret.. hmm.. fascinerende sted på sin egen sære måde :)

Det forstår jeg meget godt.

Ja, en god blanding av tilbud og efterspørgsel på bar M... :D Stedet er valgt med omhu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Kender ikke den bar.... Er den specielt god eller hvad?

En lille hyggelig bar der det findes nogen gp'er og nogen kunder. Rimeligt øl, ikke rimelig Champagne og et par spillemaskine...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige inde og kigge på deres hjemmeside ... 

130 kr for lidt appelsinjuice - med flødeskum ... !? ... og lidt fryns ... 
Det må være noget de towlige Kjøwwenhavnere har fundet på ...

Men øllene er faktisk billige ... 
Til gengæld ser det ikke ud til at de har danskvand .. :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Karsteng skrev, for 3 timer siden:

En lille hyggelig bar der det findes nogen gp'er og nogen kunder. Rimeligt øl, ikke rimelig Champagne og et par spillemaskine...

Lyder godt. Jeg har bare aldrig hørt om den.... Er det nogle søde GP'er ?? Eller nogle gamle afdankede vesterbro madammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 41 minutter siden:

Lyder godt. Jeg har bare aldrig hørt om den.... Er det nogle søde GP'er ?? Eller nogle gamle afdankede vesterbro madammer

Nogen lidt afdankede.. Nogen her der kender klientellet bedre enn meg...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Var lige inde og kigge på deres hjemmeside ... 

130 kr for lidt appelsinjuice - med flødeskum ... !? ... og lidt fryns ... 
Det må være noget de towlige Kjøwwenhavnere har fundet på ...

Men øllene er faktisk billige ... 
Til gengæld ser det ikke ud til at de har danskvand .. :angry:

Så hvis du er til appelsinjuice med flødeskum er dette ikke stedet for deg... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

De lidt ældre Eroguide mænd kender nar M som Maxims - kendt for deres kloentel af mænd der købte sex af kvinder der drev deres forretning fra Maxims i 1960/70/80 erne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 21 minutter siden:

De lidt ældre Eroguide mænd kender nar M som Maxims - kendt for deres kloentel af mænd der købte sex af kvinder der drev deres forretning fra Maxims i 1960/70/80 erne

Og de liiidt yngre fra stedet den gang det var i Colbjørnsesgade... Over gaden fra Kakadoo...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...