Hop til indhold

Olivia i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Søndag morgen lå jeg lige og studerede AL. Jeg fandt Olivias annonce

https://annoncelight.dk/showad/344589

Jeg synes hendes billeder viste en køn lille pige som så absolut godt kunne friste mig:)

Afsted med en SMS og jeg fik svar 1 time senere med svar om hun havde tid hvis jeg stadigvæk ville komme forbi.

Jo da det ville jeg da gerne. Afsted i drochen med retning Vejle. Stedet var nemt at finde og jeg parkerede i en gade parallelt med den hvor Olivia befandt sig idet parkering i hendes gade var umulig.

Kort SMS på aftale tidspunktet og de sidste angivelser blev givet. Indgangen er i en port og døren var ikke låst, så jeg kom hurtigt ind.

Altid lidt spændende når jeg besøger en ny pige at se om det nu også er hende som åbner og i dette tilfælde passede billederne 100%.

En rigtig køn lille sag med pænt langt lyst hår og en pæn skikkelse. Penge vekslede hånd og jeg blev sendt i bad.

Et minus er hun ikke taler særligt meget engelsk men hun behersker sproget godt nok til at vi kunne kommunikere om de basale ting :P

Hun beholdt sit lingeri på i sengen, som jeg så kunne få lov til at pakke hende ud af hvilket egentligt var ret frækt.

Hun virkede som om hun rigtigt godt kan lide at blive slikket og hun giver et ganske godt blowjob. 

Efter akten blev det lidt stille når man ikke kan diskutere verdens gang:D mens man lige ligger og får vejret igen.

Jeg havde en fin oplevelse med en køn, sød pige og kunne godt finde på at komme igen.

Jeg kan se hun er rykket til Aalborg nu :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.