Hop til indhold
badejernet

Billund/Horsens/Vejle/Fredericia/Kolding

Recommended Posts

Søger thaimassage sted med ung/ældre dame i området, med ægte bryster str C og opefter, som giver en god massage med pirring og håndjob.

Det må meget gerne være en rigtig thai butik, evt med flere damer og mulighed for 4 hånd massage.

Også gerne hvis nogen kender et godt sted med mørke piger med store ægte bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har været medlem siden 2020. Hvad er det der gør, at du ikke vil bruge bare en smule tid på at læse de mange anmeldelser fra dette område eller læse de utallige annoncer på annoncelight?

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 2 timer siden:

Du har været medlem siden 2020. Hvad er det der gør, at du ikke vil bruge bare en smule tid på at læse de mange anmeldelser fra dette område eller læse de utallige annoncer på annoncelight?

Nu behøver jeg ikke at stå til ansvar over for dig, men som du sikkert selv ved er ikke alt skrevet i annoncerne på al rigtigt og billederne ikke altid retvisende.

Endvidere er mange anmeldelser her i forum ældre/pigerne taget videre, så derfor spørger jeg her.

Hvis du ikke har noget at bidrage med, vil jeg foreslå at du scroller videre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...