Hop til indhold
Rexy

Lara fra cassiopia, får hun gode andmeldelser?

Recommended Posts

Guest tvr

Hun er helt klart lækker. Og hun der ud som på billederne.

Jeg kan ikke sige hun ikke er sød eller god etc. Men jeg kan sige, at der helt klart ingen kemi var overhovedet da jeg besøgte hende. Og fordi jeg gjorde mig umage, mente jeg at det kunne være fordi vi ikke kendte hinanden godt nok, eller pga en dårlig dag etc. Så jeg prøvede igen. Med samme resultat :(:(

Så bestemt ingen anbefaling herfra.

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der kan fortælle godt eller skidt om Lara?

Det kan jeg. Jeg har sågar skrevet en anmeldelse af hende tilbage i august 2012 på Venuslogen, som du kan læse her:

Kopieret fra Venuslogen:

Mandag aften, og jeg vil have noget lir. Valget står mellem Clara hos Seductiongirls og Julia hos Cassiopeia - to piger, jeg LÆNGE har savlet over.

Valget faldt på Cassiopeia, som jeg lige er kommet hjem fra. Mit egentlige mål var som skrevet at møde Julia, hvis billeder, jeg har savlet over længe, men da jeg ankommer til stedet, får jeg at vide, at hun er optaget den næste time. Telefondamen spørger, om jeg ikke i stedet vil møde Lara, hvilket jeg takker ja til, skønt jeg virkelig er skuffet over ikke at kunne være sammen med Julia. Jeg plejer altid at ringe i forvejen og bestille tid, men jeg tabte min telefon tidligere på dagen, så den virkede ikke ordentligt.

Der går ca. to minutter, hvorefter det banker på døren. Ind træder den lækreste, lille tøs, jeg længe har set, og jeg tænker, at det er da godt nok held i uheld, at Julia var optaget, men så præsenterer hun sig som netop...Julia. Suk suk. Hun vil bare lige hilse på, da telefondamen har sagt, at jeg jo gerne vil møde hende, men hun er desværre optaget en time. Det var fedt nok at møde hende, men jeg havde næsten hellere været foruden, for puha...hun var dejlig.

Et kvarters tid senere præsenterer Lara sig. Hun smiler og virker rigtig sød, og hun ser heller ikke dum ud, selvom der er en del plastic i hende. Jeg bestiller dansk, hvorefter vi går ind i Cassiopeias store rum.

Hun fortæller, at hun er fra Ungarn, og hun snakker fint engelsk. Hun får pengene, går ud og kommer kort efter tilbage.

Jeg bliver bedt om at lægge mig på håndklædet, hvorefter hun smider det sparsomme kluns, hun er iført - en g-streng og en minimal BH. Hun tørrer min pik af, kommer et kondom på og kravler op og sætter sig på den.

Der er lyd på med det samme, og det mærkes hurtigt, at hun er meget professionel. Hun siger, at hun ikke kysser, selvom der på siden står, at hun tilbyder kys og våde kys. Selvfølgelig er der alt det dér med kemi osv., men jeg har svært ved at tro, at teksten på siden er andet end salgsfup. Dårlig stil.

Resten af forløbet er yderst standard: Hun rider mig, lægger sig på ryggen og ryger om på alle fire. 1, 2, 3 og så kommer jeg.

Jeg snupper et hurtigt bad, hvorefter vi hyggesludrer. Hun er sød, nem at snakke med, og hun ser da også meget godt ud, men for mit vedkommende bliver det en éngangsforestilling. Jeg kan ikke anbefale hende.

Hvem der blot havde haft en telefon, der virkede...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...