Onslow 15846 Skrevet 8. November, 2013 Min gode ven, Bent betjent var på gåbens-patrulje i byen i mandags. Han blev opmærksom på en ældre dame med 2 store bæreposer. Som det hjælpsomme menneske, han er, spurgte han damen, hvor hun skulle hen. og om han kunne hjælpe. Den gamle svarede smilende, at hun såmænd skulle i banken med den ene pose og på forbrændingen med den anden. Nu blev han for alvor nysgerrig og spurgte, om han måtte se, hvad der var i bankposen, og det måtte han gerne. Til sin forbløffelse kunne han konstatere, at den var fuld af 100 kronesedler. ? ? ? ? Jo, forklarede hun, jeg bor lige ved siden af stadion, og folk har en vane med at stille sig og pisse i min hæk, især når vi har tabt (det sker lidt for meget for tiden). Jeg lister så min hækkesaks ud mellem grenene og og tager blidt fat om deres kæreste ven, mens jeg fortæller dem, at det koster 100 kr., hvis jeg ikke skal klippe. Nu kunne Bendt så næsten ikke holde sig for grin, men fik så alligevel spurgt, hvad der så var i den anden pose? Jo, svarede hun, det er jo ikke alle, der vil slippe en 100-las. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg