Livsnyder45 20 Skrevet 4. Oktober, 2022 (edited) Hej Jeg har været en tur i vejle i går,,, det bliver ikke sidste gang jeg kommer der igen ,, Mille Vejle Jeg har bestil en time Massage med lidt extra Jeg kommer ind og mille modtog mig i døren med et varmt glad smil ,, hun er godt skåret gode bryster og en fine lille røv ,, jeg kommer af mit tøj og ryger op på briksen , bliver ælte godt igemmen , bliver vente om ,,, og der går ikke lang tid før hun sutter min pik for vildt ,hun kan ta den til roden og slikker mine nosser , godt grundigt ,,, det var en super dejlig oplevelse .... Jeg fik hende lokket til og stå op ad briksen så jeg kunne ta hende bagfra ,, hun er godt stram og kan klemme den samme så det næste gør ondt ,, jeg fik lov til og komme ud over røven på hende og hun nusse omkring mig de sidste 15 min inde jeg gik igen Jeg kan varmt anbefal mille i vejle https://annoncelight.dk/showad/278197 Ps jeg er ordblind ,,, så derfor kan der forkomme stavefejl Med de vamset hilsner Livnyder45 Redigeret 4. Oktober, 2022 af Livsnyder45 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 4. Oktober, 2022 Livsnyder45 skrev, for 3 timer siden: Hej Jeg har været en tur i vejle i går,,, det bliver ikke sidste gang jeg kommer der igen ,, Mille Vejle Jeg har bestil en time Massage med lidt extra Jeg kommer ind og mille modtog mig i døren med et varmt glad smil ,, hun er godt skåret gode bryster og en fine lille røv ,, jeg kommer af mit tøj og ryger op på briksen , bliver ælte godt igemmen , bliver vente om ,,, og der går ikke lang tid før hun sutter min pik for vildt ,hun kan ta den til roden og slikker mine nosser , godt grundigt ,,, det var en super dejlig oplevelse .... Jeg fik hende lokket til og stå op ad briksen så jeg kunne ta hende bagfra ,, hun er godt stram og kan klemme den samme så det næste gør ondt ,, jeg fik lov til og komme ud over røven på hende og hun nusse omkring mig de sidste 15 min inde jeg gik igen Jeg kan varmt anbefal mille i vejle https://annoncelight.dk/showad/278197 Ps jeg er ordblind ,,, så derfor kan der forkomme stavefejl Med de vamset hilsner Livnyder45 Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?? hvordan er stedet og parkering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder45 20 Skrevet 4. Oktober, 2022 Hej ,, jeg måtte slippe 1300 kr ,, syndes det var okey pris ,, i forhold til hvad jeg fik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 4. Oktober, 2022 Livsnyder45 skrev, for 8 minutter siden: Hej ,, jeg måtte slippe 1300 kr ,, syndes det var okey pris ,, i forhold til hvad jeg fik Hvad med stedet?? parkering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder45 20 Skrevet 4. Oktober, 2022 Betteski skrev, for 47 minutter siden: Hvad med stedet?? parkering? Det er et ganske fint sted ,,, og man kan parkering er tæt på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg