Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg har været en tur i vejle i går,,, det bliver ikke sidste gang jeg kommer der igen ,, Mille Vejle 

Jeg har bestil en time Massage med lidt extra ;-) 

Jeg kommer ind og mille modtog mig i døren med et varmt glad smil ,, hun er godt skåret gode bryster og en fine lille røv ,, jeg kommer af mit tøj og ryger op på briksen  , bliver ælte godt igemmen , bliver vente om ,,, og der går ikke lang tid før hun sutter min pik for vildt ,hun kan ta den til roden og slikker mine nosser , godt grundigt ,,, det var en super dejlig oplevelse ....

Jeg fik hende lokket til og stå op ad briksen så jeg kunne ta hende bagfra ,, hun er godt stram og kan klemme den samme så det næste gør ondt ,, jeg fik lov til og komme ud over røven på hende og hun nusse omkring mig de sidste 15 min inde jeg gik igen 

Jeg kan varmt anbefal mille i vejle 

https://annoncelight.dk/showad/278197

Ps jeg er ordblind ,,, så derfor kan der forkomme stavefejl :-) 

Med de vamset hilsner Livnyder45

Redigeret af Livsnyder45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, for 3 timer siden:

Hej 

Jeg har været en tur i vejle i går,,, det bliver ikke sidste gang jeg kommer der igen ,, Mille Vejle 

Jeg har bestil en time Massage med lidt extra ;-) 

Jeg kommer ind og mille modtog mig i døren med et varmt glad smil ,, hun er godt skåret gode bryster og en fine lille røv ,, jeg kommer af mit tøj og ryger op på briksen  , bliver ælte godt igemmen , bliver vente om ,,, og der går ikke lang tid før hun sutter min pik for vildt ,hun kan ta den til roden og slikker mine nosser , godt grundigt ,,, det var en super dejlig oplevelse ....

Jeg fik hende lokket til og stå op ad briksen så jeg kunne ta hende bagfra ,, hun er godt stram og kan klemme den samme så det næste gør ondt ,, jeg fik lov til og komme ud over røven på hende og hun nusse omkring mig de sidste 15 min inde jeg gik igen 

Jeg kan varmt anbefal mille i vejle 

https://annoncelight.dk/showad/278197

Ps jeg er ordblind ,,, så derfor kan der forkomme stavefejl :-) 

Med de vamset hilsner Livnyder45

Hvad måtte du slippe for sådan en omgang??

hvordan er stedet og parkering 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, for 8 minutter siden:

Hej ,, jeg måtte slippe 1300 kr ,, syndes det var okey pris ,, i forhold til hvad jeg fik :-)

Hvad med stedet??

parkering? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betteski skrev, for 47 minutter siden:

Hvad med stedet??

parkering? 

Det er et ganske fint sted ,,, og man kan parkering er tæt på stedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...