Hop til indhold

At være forelsket i en gp

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan huske da jeg besøgte min allerførste gp, og havde prøvet at besøge en glædespige, så gik jeg ind og undersøgte om der var nogle mennesker der var blevet forelsket i en glædespige, der kom et mix af en masse ubrugeligt lort, og nogle gode ting man faktisk kunne bruge til noget. 

jeg finder så et opslag fra en eller anden ung fyr på ca min alder på et eller andet Forum opslaget er  fra 2010 . Manden der skrev opslaget havde besøgt en prostituteret en del gange og var gået hen og blevet forelsket i hende, og spurgte om det kunne betale sig at være forelsket i en glædespige. Og jeg mener hans spørgsmål skulle nå ud til dem der nu var i erhvervet. Og det var faktisk en glædespige der svaret på hans opslag. Det som den pågældende glædespige var inde på var efter min mening det bedste svar man kunne komme med, nu vil jeg ikke beskrives hele hendes forklaring for det var fandme langt. Men hun var inde på at man ikke vat i tvivl om hvis hun var følsesmæssigt interesseret i en, hun satte “er det mig eller mine penge du elsker” scenariet op, hun var også inde på om det er  den rolle hun var i når man besøger hende om hendes rolle hedder Lonnie, Connie, daisy , chloe eller hvad navne deres rolle nu kan hedder For  når makeuppen bliver vasket af, hun børster sine tænder og hovedet rammer hovedpuden så er hun sin private person som hedder faktisk hedder  Katrine, og det gav virkelig meget mening for mig, for hvis man går hen og bliver lun på en glædespige man har besøgt hvem er det så man bliver forelsket i, er det den rolle vi besøger? Eller er det det private menneske som hun egentlig er.

Altså….. hvis jeg skal være ærlig og det er nok det bedste at være, så jo så har jeg da tænkt “ avs hold da op hun var godt nok sød, hende kunne jeg da godt være kærester med” den allerførste gang og da man var ny i klassen, men det kom jeg hurtigt fra. For jeg havde også den tanke at det var penge involveret. Og jeg vil da gerne indrømme at de første gange sad oplevelserne i mig i flere dage efter, men nu er det sådan at jeg lader oplevelsen sidde i et par timer og tænker ej hvor var det dejligt, men så kommer jeg også videre. Det er sådan jeg har det bedst med, for man skal altså også videre 

men når det så er sagt, så tror jeg heller ikke det er urealistisk, der er bare nogle praktiske ting man skal være klar over hvis man nu skulle ende med at få noget i klemme hos de søde piger vi nu besøger og det er feks er hun fra udlandet som foreksempel Polen, vil man så flytter til Polen og efterlade familien, vennerne og jobbet for hende ?  Når man vågner op med hende dagen efter og makeuppen er væk og hun er morgengnaven og har morgen ånde og er morgen grim, hun kan ligesom alle andre mennesker have en enorm lorte dag, faktum er bare at hendes arbejde er noget mere erotisk end dit og mit og det indeholder at hun har sex med flere forskellige mænd, og kan man håndtere at hun snakker om Børge der for 5 gang prøvede på at forhandle om hendes pris, eller Jens der prøvede at stikke en finger i numsen på hende, eller Theis der ikke havde vasket pikken ordentlig. Kan man håndtere det ?

Jeg kan kun sige ud fra hvordan det er fra mit vedkommende, skulle jeg finde sammen med en gp, ja så ville jeg godt kun håndtere hende og hendes arbejde, og hvad det indebar, og ja jeg ville være forelsket i hende og ikke hendes rolle Connie.   Så er det ligesom sagt.

men når jeg besøger en gp engang imellem, så har jeg nada forventninger om at man lige møder kærligheden der, men igen man møder fandme venner, eller kærligheden eller lignende de mest mærkelige steder, nogle møder deres kæreste og fremtidige kone i Thailand, eller på en ferie til Rhodos. Jeg mødte min eks til en fedt jeg ikke engang gad at komme til, men jeg kom alligevel og så tog det fart derefter. Og hvorfor skulle kærligheden ikke kunne findes hos en gp? De er sgu trods alt mennesker som os andre, men jeg tænker som hende gp’en fra da opslag siger at man ikke er tvivl hvis hun var interesseret i en, ligesom man ikke er i tvivl hvis det var en kvinde fra Tinder der var lun på en.

som min bedste kammerat siger “forvent intet, men sker det, så lad ske” hvilket er et citat jeg hsr taget til mig.

min pointe er, bliver man forelsket i en sød og rar gp, så tænk over de praktiske ting, vil man flytte fra dk til Cambodia hvis hun er derfra, vil man kunne leve med at Jørgen og Børge har været oppe i hende inden hun kommer hjem og skal have sex med en ? 

dette er blot mine tanker, og det er ikke sikkert alle er enige med mine tanker og jeg siger heller ikke jeg har ret eller at det er rigtigt hvad jeg siger men når man trods alt er sex kunde så synes jeg sgu også man lære lidt. Og man ved at kvinderne vi besøger er mennesker, og er som gud synes de skulle være og bliver jeg, eller i andre kærester med en så er det sgu da bare fedt….. men som min kammerat siger, forvent det ikke, men sker det så lad det ske.

Skrevet

..Hvis alderen samt  kemien er der og hun både udseendemæssigt og  tilbyder det man tænder på siden man var en lille dreng: Dejlig krop, tungekys, hvisken i øret, dyb øjenkontakt, høje støn og synkronbevægelser samt et højt  serviceniveauet, så kan man vel ikke undgå blot at blive en smule forelsket i pigen og have svært ved at glemme hende...:wub:

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 3 minutter siden:

..Hvis alderen samt  kemien er der og hun både udseendemæssigt og  tilbyder det man tænder på siden man var en lille dreng: Dejlig krop, tungekys, hvisken i øret, dyb øjenkontakt, høje støn og synkronbevægelser samt et højt  serviceniveauet, så kan man vel ikke undgå blot at blive en smule forelsket i pigen og have svært ved at glemme hende...:wub:

Jeg er faktisk enig med dig, men det kan også gå hen og blive farligt, og det skal forståes sådan at man jo desværre kan gå hen og blive afhængig, eller dybt ulykkelig hvis nu ikke følelserne er gensidige :wacko: 

man Skal bare passe på, men jeg vil jo så også sige, var pigen også forelsket i dig, eller mig så er det jo bare fedt -_-

Skrevet
Gabbana skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er faktisk enig med dig, men det kan også gå hen og blive farligt, og det skal forståes sådan at man jo desværre kan gå hen og blive afhængig, eller dybt ulykkelig hvis nu ikke følelserne er gensidige :wacko: 

man Skal bare passe på, men jeg vil jo så også sige, var pigen også forelsket i dig, eller mig så er det jo bare fedt -_-

Ja bestemt. Jeg tror intimitet bliver bedre for begge hvis man "syntes om" den anden person.

Skrevet
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror intimitet bliver bedre for begge hvis man "syntes om" den anden person.

Ja tror jeg helt sikkert du har ret i, og kemien er jo også alpha omega 

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har lige haft en pissefed oplevelse, som desværre så endte med at blive trist. Jeg er lige blevet medlem efter at have set til på den passive side, men har besluttet at dele historien. I juni måned valgte jeg en thai gp, og oplevelsen var simpelthen fantastisk. Vi havde begge en super 1 time. Og bestilte hurtigt en ny tid 2 dage efter, som hun desværre glemte. Men undskyldte for. Jeg rejste på ferie, og på toilettet i lufthavnen beslutter jeg mig for at kontakte hende på whatsapp. Jeg spørger om hun har lyst til at skrive sammen, det har hun. De næste 3 uger bliver tråden mere og mere varm. Jeg ender med at få hende væk fra bordelmutter og giver hende, hendes eget sted. Hun arbejder dog stadigvæk, vi ses jævnligt og tager både på ture og hotelophold. Det er en lækker tid. Jeg veksler sågar hendes penge og sender dem til Thailand. Jeg er forelsket, som i virkelig forelsket. Jeg taber mig lynhurtigt 6-8 kilo fordi jeg tænker på hende dag og nat. Det går ud over mit arbejde (og min kone :-( )Men jeg er fanme som en teenager igen. Jeg giver hende penge i ny og næ. Ikke for sex men bare for at hjælpe. Jeg kommer med ting og sager til hende. Pludselig en dag stopper sms´erne med at vælte ind og det bliver færre og færre. Hvad sker der? Vi mødes stadig og ligger i ske og putter (og har sex) men distancen bliver større og større. Hun har fanme en sponsor nr. 2 , det trækker tæppet fuldstændig væk under mig. Vi bliver faktisk lidt uvenner, da hun bare kalder ham for en kunde. Men besøgene bliver længere og længere og det bliver til overnatninger. Jeg er målløs, men hans pengepung vejer nok mere end min. Jeg vælger at trække stikket efter anbefalinger fra “drengene”. Det er og bliver nok det klogeste. Selvfølgelig ender det godt for nogen, men i 9 ud af 10 tilfælde er det ussel mammon de går efter. Jeg har lært lektien på den hårde måde, jeg holder min afstand fremover. 

Det var lige et indspark fra en godt sønderrevet mandsling

Skrevet
thaimassoren skrev, 1 time siden:

Jeg taber mig lynhurtigt 6-8 kilo fordi jeg tænker på hende dag og nat. Det går ud over mit arbejde (og min kone :-( )

Det er dejligt du har haft en dejlig stund med hende thai gp’en, men det lyder ikke til at være særlig sundt ud fra det du fortæller, og at du har tabt dig og det at det går udover dit arbejde og dit forhold.

thaimassoren skrev, 1 time siden:

jeg holder min afstand fremover

Det synes jeg lyder som en god ide for at være ærlig Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere mig eller sige det her, men jeg synes du skal lægge hende helt på hylden og lade være med at sende hende penge eller skrive mere med hende. Hun er en en gp og det indebære at hun har  jo andre og har sex med andre. 

Jeg skriver ikke dette i ond mening, men når det påvirker dig så meget er det bedre at stoppe mens legen er god. du ville slet ikke være i tvivl hvis hun var interesseret i et forhold med dig, ligesom man ikke ville være i tvivl hvis en kvinde man ikke betalte for var interesseret i en. 

Mit råd er stop med at sende penge til hende og og det er nok bedst at stoppe kontakten når det påvirker din hver dag så meget, selvom det er rigtig træls

Skrevet
Gabbana skrev, den 20.10.2022 at 22:00:

Det er dejligt du har haft en dejlig stund med hende thai gp’en, men det lyder ikke til at være særlig sundt ud fra det du fortæller, og at du har tabt dig og det at det går udover dit arbejde og dit forhold.

Det synes jeg lyder som en god ide for at være ærlig Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere mig eller sige det her, men jeg synes du skal lægge hende helt på hylden og lade være med at sende hende penge eller skrive mere med hende. Hun er en en gp og det indebære at hun har  jo andre og har sex med andre. 

Jeg skriver ikke dette i ond mening, men når det påvirker dig så meget er det bedre at stoppe mens legen er god. du ville slet ikke være i tvivl hvis hun var interesseret i et forhold med dig, ligesom man ikke ville være i tvivl hvis en kvinde man ikke betalte for var interesseret i en. 

Mit råd er stop med at sende penge til hende og og det er nok bedst at stoppe kontakten når det påvirker din hver dag så meget, selvom det er rigtig træls

Tjek, det er også det jeg skriver. Det er overstået. Det var en dejlig tid,  nogen gange bliver man totalt ramt, og man kan ikke gøre en skid desværre. Heldigvis arbejder tiden for en, så man kan vende tilbage til normalen. 

Skrevet
thaimassoren skrev, for 30 minutter siden:

Heldigvis arbejder tiden for en, så man kan vende tilbage til normalen. 

Du gør det rigtige. Det er godt at du er nået til hvor du er ^_^

Skrevet
thaimassoren skrev, den 20.10.2022 at 20:36:

Jeg har lige haft en pissefed oplevelse, som desværre så endte med at blive trist. Jeg er lige blevet medlem efter at have set til på den passive side, men har besluttet at dele historien. I juni måned valgte jeg en thai gp, og oplevelsen var simpelthen fantastisk. Vi havde begge en super 1 time. Og bestilte hurtigt en ny tid 2 dage efter, som hun desværre glemte. Men undskyldte for. Jeg rejste på ferie, og på toilettet i lufthavnen beslutter jeg mig for at kontakte hende på whatsapp. Jeg spørger om hun har lyst til at skrive sammen, det har hun. De næste 3 uger bliver tråden mere og mere varm. Jeg ender med at få hende væk fra bordelmutter og giver hende, hendes eget sted. Hun arbejder dog stadigvæk, vi ses jævnligt og tager både på ture og hotelophold. Det er en lækker tid. Jeg veksler sågar hendes penge og sender dem til Thailand. Jeg er forelsket, som i virkelig forelsket. Jeg taber mig lynhurtigt 6-8 kilo fordi jeg tænker på hende dag og nat. Det går ud over mit arbejde (og min kone :-( )Men jeg er fanme som en teenager igen. Jeg giver hende penge i ny og næ. Ikke for sex men bare for at hjælpe. Jeg kommer med ting og sager til hende. Pludselig en dag stopper sms´erne med at vælte ind og det bliver færre og færre. Hvad sker der? Vi mødes stadig og ligger i ske og putter (og har sex) men distancen bliver større og større. Hun har fanme en sponsor nr. 2 , det trækker tæppet fuldstændig væk under mig. Vi bliver faktisk lidt uvenner, da hun bare kalder ham for en kunde. Men besøgene bliver længere og længere og det bliver til overnatninger. Jeg er målløs, men hans pengepung vejer nok mere end min. Jeg vælger at trække stikket efter anbefalinger fra “drengene”. Det er og bliver nok det klogeste. Selvfølgelig ender det godt for nogen, men i 9 ud af 10 tilfælde er det ussel mammon de går efter. Jeg har lært lektien på den hårde måde, jeg holder min afstand fremover. 

Det var lige et indspark fra en godt sønderrevet mandsling

Modigt, ærligt og klogt til sidst. Respekt herfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.