Ungtyren 14 Skrevet 3. Oktober, 2022 Davs - Jeg må hellere lige lave en lille anmeldelse af denne skøndhed - eftersom jeg fik klokket lidt i det, og hun gav mig en chance. Og så var hun bare pisse sød og lækker. Sweet Viktoria ❤ New in Horsens - Annoncelight Jeg skrev til hende, og der kom ingen svar - fandt jeg så ud af var fordi jeg havde skrevet forkert nr. Imellemtiden bookede jeg ved hendes veninde, hvorefter jeg opdagede min første fejl. Så jeg fik lavet en dobbelt bookning, det var de ikke så begejstret for, men i sidste ende gav hun mig en chance, også efter jeg liiiige måtte skubbe tidspunket lidt, og det er jeg glad for. I det mindste er det pigerne selv man skriver med her, og ikke en pimp. Jeg fik lavet en aftale, halv time med kys. Hun var nem at snakke med, god til engelsk. Utrolig lækker ungpige krop, Bøjle på, gør bare et eller andet syntes jeg. Ikke 100 % hende på billederne dog, hun var lidt bange da hun før havde haft en dårlig oplevelse på gaden hvor hun var blevet genkendt. Men jeg syntes hun var pænere i virkeligheden end de modelbilleder der er. Billederne er dog ikke langt fra. hun er heller ikke bange for at blive rørt, og hun indlever sig rigtig dejligt meget. Jeg håber ihvertfald jeg får tid til endnu et besøg Stedet er også rigtig fint, måske ikke det mest diskrete, men helt ok. Selve lejligheden er pæn og ren. SÅ hvis man er til ungpige der yder rigtig god kæreste oplevelse, så prøv lige og skriv med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg