Hop til indhold
Adam202

lolita slavetøs??

Recommended Posts

Hun er i Skanderborg og fra tid til anden også et sted midt på Mågeøen, Ringsted tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogen der har prøvet hende her ?

https://annoncelight.dk/annonce/83281/lo ... mmeligt-nr

og skriv gerne ALT hvad der at fortælle.

Hilsen Adam

Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide.

Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller.

Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd hvornår hun er på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Jeg har lige snakket med hende

Meget sød at snakke med men desvære for mig så

Er hun i Skanderborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide.

Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller.

Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd hvornår hun er på.

Kan du uddybe dyr dame? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd

Kan du uddybe dyr dame? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor gammel er hun ca.?

Jeg mener hun er 26-27 år, men kan godt gå for at være yngre, især på grund af hendes meget begrænsede størrelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...