Hop til indhold

lolita slavetøs??

Featured Replies

Skrevet

hvor kan hun findes henne :?: :mrgreen:

Skrevet
  • Author

det eneste jeg ved er hvad der står der...

Skrevet

Hun er i Skanderborg og fra tid til anden også et sted midt på Mågeøen, Ringsted tror jeg.

Skrevet

nogen der har prøvet hende her ?

https://annoncelight.dk/annonce/83281/lo ... mmeligt-nr

og skriv gerne ALT hvad der at fortælle.

Hilsen Adam

Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide.

Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller.

Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd hvornår hun er på.

Skrevet

Jeg har lige snakket med hende

Meget sød at snakke med men desvære for mig så

Er hun i Skanderborg

Skrevet

Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide.

Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller.

Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd hvornår hun er på.

Kan du uddybe dyr dame? :)

Skrevet

Är det någon som vet om det är den Annabell(e?) som har varit på Cassiopeiastars?

Tack

Skrevet

Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd

Kan du uddybe dyr dame? :)

Skrevet

Hvor gammel er hun ca.?

Skrevet

Hvor gammel er hun ca.?

Jeg mener hun er 26-27 år, men kan godt gå for at være yngre, især på grund af hendes meget begrænsede størrelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.