Hop til indhold

Nye thai pige, forskellige byer.

Featured Replies

Skrevet
hornyguy skrev, for 2 timer siden:

Hey gutter, er der nogle som kender noget til disse thai-piger? 

Milky, viborg. https://annoncelight.dk/showad/353276

Rain, fredericia, https://annoncelight.dk/showad/338204

Emmy, Vejle, https://annoncelight.dk/showad/353354

Tak. 

Danmarksgade 50 i Fredericia hvor Rain tilsyneladende er, er det mest usle og møj beskidte sted man kan besøge, der har flere gange været falske billeder på annoncen og pigen ved ikke altid hvad der er aftalt, og tit tilbyder hun ikke de aftalte ydelser. Har været der 2 gange hvor jeg desværre ikke gik og der gjaldt det kun om at få mig ud af døren hurtigst muligt, od de andre mange gange er jeg gået igen fordi det ikke var pigen på billederne. Første gang var der møj beskidt og rummet var koldt og med skimmelsvamp i hjørnerne, brokkede mig og så fandt hun et andet værelse som var lidt bedre, anden gang var der også beskidt og pigen havde ingen anelse om hvad mutter havde aftalt og ville have extra ud over det aftalte, brokkede mig og mutter kom og nærmest truede pigen til at udføre det aftalte. Kunne se at det var hun slet ikke med på så gav hende det halve beløb og forlod stedet med en meget sur mutter i hælene.

besøg Tukta i stedet for, rent og pænt og yder det der er aftalt til den aftalte pris.

de to andre vej jeg ikke noget om.

Kim

• 2 weeks later...
Skrevet
Kim 0240 skrev, den 3.10.2022 at 17:23:

Danmarksgade 50 i Fredericia hvor Rain tilsyneladende er, er det mest usle og møj beskidte sted man kan besøge, der har flere gange været falske billeder på annoncen og pigen ved ikke altid hvad der er aftalt, og tit tilbyder hun ikke de aftalte ydelser. Har været der 2 gange hvor jeg desværre ikke gik og der gjaldt det kun om at få mig ud af døren hurtigst muligt, od de andre mange gange er jeg gået igen fordi det ikke var pigen på billederne. Første gang var der møj beskidt og rummet var koldt og med skimmelsvamp i hjørnerne, brokkede mig og så fandt hun et andet værelse som var lidt bedre, anden gang var der også beskidt og pigen havde ingen anelse om hvad mutter havde aftalt og ville have extra ud over det aftalte, brokkede mig og mutter kom og nærmest truede pigen til at udføre det aftalte. Kunne se at det var hun slet ikke med på så gav hende det halve beløb og forlod stedet med en meget sur mutter i hælene.

besøg Tukta i stedet for, rent og pænt og yder det der er aftalt til den aftalte pris.

de to andre vej jeg ikke noget om.

Kim

Vi kommer åbenbart ikke samme sted så. For de gange jeg har været på adressen har der ikke været noget at udsætte andet end at det ligger noget offentligt.

Har altid fået hvad jeg har betalt for

• 2 weeks later...
Skrevet

Som teth.dk. God betjening. Ingen fusk. Søde piger. Ingen snyd med tid. Aftaler overholdt. Jeg har besøgt flere piger på steder også Soda, som er der nu og der har aldrig været noget at brokke sig over.

Skrevet

???? Godt nok længe siden jeg har været på stedet - men valgte det fra af ovenstående årsager + badeværelses standard. Fatter stadig ikke, at steder der ellers har en god omsætning ikke forstår værdien af, at tilbyde pæne og indbydende lokaler.
Det må da også være dejligt for pigerne, at de opholder sig i nogle lækre lokaler.

Det gælder også Vendersgade ! Som også kunne trænge til en gevaldig ansigtsløftning!  - Eller kunne sidste gang jeg var på stedet. Beklager hvis det er ændret siden jeg var der.
Og på det sted har der da om nogen steder været en rigtig god omsætning :)

Selvfølgelig har vi forskellige krav, men jeg nyder at komme de steder hvor der er en lækker indretning og pige - så må det gerne koste lidt ekstra. Heldigt for mig at de findes både i Odense, Kolding, Vejle, Århus og hvor vejen ellers fører hen . Hvis jeg igen skulle få lyst til at besøge en glædespige igen.

Skrevet

Det er dejligt, at der er noget for enhver smag. Jeg viste min kammerat ned i Danmarksgade. Han blev helt liderlig bare af at se indgangpartiet. Det var præcis sådan et sted han søgte. Desværre åbnede den søde Soda ikke. Som med piger er det også med steder. Noget tænder nogen og andet tænder andre, men piger selv i både Vendersgade og Danmarksgade har jeg kun gode erfraringer med. De er søde og de virker ikke som om, at de kun deltager for at sutte baglommen tom. Mig betjener de i hvert fals så jeg er fast gæst begge steder. Til tider er der måske en pige, som ikke falder til. Som den meget generte der var en kort tid i Danmarksgade, men så rejser hun igen. Jeg har kun oplevet at begge steder gør noget for at have søde piger, som vil kunderne det godt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.