Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

jeg har besøgt Yaya i Vejle, det er hende på billederne, hun er meget smuk. og meget sød. og ganske fin service. 

Skrevet
  • Author
hornyguy skrev, for 26 minutter siden:

jeg har besøgt Yaya i Vejle, det er hende på billederne, hun er meget smuk. og meget sød. og ganske fin service. 

Tak for hurtigt svar ! Hun ser smuk ud og hvis servicen også er ganske fin, må jeg besøge hende. 

Er hendes bryster naturlige ?

Redigeret af Med.Lem

Skrevet

Hun ser ualmindelig flink ud -hende må jeg også snart besøg da;-)

Skrevet
Med.Lem skrev, for 53 minutter siden:

Tak for hurtigt svar ! Hun ser smuk ud og hvis servicen også er ganske fin, må jeg besøge hende. 

Er hendes bryster naturlige ?

Nej, de er ikke ægte. Ellers er det sgu 2 store guns hun render rundt med. Hvis du aftaler og ankommer et tidspunkt efter ca 18-19ish vil stilhed ved ankomst være værdsat. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Er her nogen der ved om hun også tilbyder massage, eller er det "kun" sex, og er det muligt med bad på stedet, jeg kan ikke lige regne ud om hun er på et af de kendte steder i Vejle :-) 

Skrevet

Sød og køn, men synes hun yder en service i mellemklassen. Dvs ligger på 50 % fraktilen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.