Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg skulle egentligt have besøgt Gip i lørdags, men aflyste da hun 2 timer før pludselig ændrede det aftalte. Første aftale lød på 1,5 time med massage og 69 incl deepthroat, throatfuck og megafransk. Pludselig var det kun en time med samme aftale med hensyn til det aftalte og til samme pris. Da jeg skrev at dette var ikke fair, fik jeg besked på at så kunne jeg bare aflyse, hvilket jeg gjorde så det blev ikke tilmdet lækre møde jeg have forestillet mig. Øv øv øv

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 9 timer siden:

Ja jeg skulle egentligt have besøgt Gip i lørdags, men aflyste da hun 2 timer før pludselig ændrede det aftalte. Første aftale lød på 1,5 time med massage og 69 incl deepthroat, throatfuck og megafransk. Pludselig var det kun en time med samme aftale med hensyn til det aftalte og til samme pris. Da jeg skrev at dette var ikke fair, fik jeg besked på at så kunne jeg bare aflyse, hvilket jeg gjorde så det blev ikke tilmdet lækre møde jeg have forestillet mig. Øv øv øv

Kim

link please

Del dette indlæg

Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 8 timer siden:

link please

Du har stillet stort set samme spørgsmål i tre tråde nu. Dur de svar ikke 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...