Signor Cuoco 1878 Skrevet 2. Oktober, 2022 Kan de erfarne herinde forklare mig, hvorfor fyren og liderligheden kan være komplet uddød og ugidelig den ene dag (man tror nærmest at karrieren er slut) - for så at vågne topstiv, eventyrlysten og vild efter dulle dagen efter? Hormoner? Noget man har spist eller drukket...for meget af? Søvn? Drømme? Alder? Det kan nogle gange være et problem ved planlægningen af frække pigebesøg. De fleste gange sidder man i bilen eller bussen med jern på, og lysten susen for ørerne, men en gang imellem skal man nærmest tage sig sammen for at bolle til tiden. Pigerne og deres pussy må vel have det på samme måde? Nu og da må det være svært for GPs at arbejde uden liderligheden, gnisten og kemien, og så er det vel tid for en god klat glidecreme? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 2. Oktober, 2022 Tænker at det grunlæggende er biologi. Hvis ikke vi mænd havde løbet rundt og taget kvinderne i artens tidlige dage, så havde menneskesyn ikke levet nu. Nu hvor vi lever i en anden verden hvor det ikke handler om umiddelbar overlevelse, så er biologien nok lidt forvirret. Og så bliver vi bombarderet med sex alle steder fra, i reklamer, bøger og blade, opslag på SoMe osv osv. Deril kommer moralsk indlæring og sociale normer Så vi er endt med et overlevelsesinstinkt der bliver provokeret konstant med det resultat at sexlysten ikke kan “finde ud af det”. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2542 Skrevet 2. Oktober, 2022 Signor Cuoco skrev, 1 time siden: Kan de erfarne herinde forklare mig, hvorfor fyren og liderligheden kan være komplet uddød og ugidelig den ene dag (man tror nærmest at karrieren er slut) - for så at vågne topstiv, eventyrlysten og vild efter dulle dagen efter? Hormoner? Noget man har spist eller drukket...for meget af? Søvn? Drømme? Alder? Det kan nogle gange være et problem ved planlægningen af frække pigebesøg. De fleste gange sidder man i bilen eller bussen med jern på, og lysten susen for ørerne, men en gang imellem skal man nærmest tage sig sammen for at bolle til tiden. Pigerne og deres pussy må vel have det på samme måde? Nu og da må det være svært for GPs at arbejde uden liderligheden, gnisten og kemien, og så er det vel tid for en god klat glidecreme? Du er blevet gammel! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 2. Oktober, 2022 (edited) Det lidt som at spørge "hvorfor er jeg træt nogen gange og andre gange ikke træt" eller "nogen gange er jeg sulten og andre gange ikke".. Det har alt sammen noget med hormoner at gøre.. Hvad angår arbejdet så påpeger jeg lige at kroppen har sådan nogle nervebaner og de nervebaner er altid de samme.. Så hvis man trykker steder hvor der er en størrere samling nervebaner så føles det godt på mig om personen der trykker så hedder Søren og er 56 år eller Peter og er 30.. Redigeret 2. Oktober, 2022 af JenniferRomantica 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 2. Oktober, 2022 (edited) Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Kan de erfarne herinde forklare mig, hvorfor fyren og liderligheden kan være komplet uddød og ugidelig den ene dag (man tror nærmest at karrieren er slut) - for så at vågne topstiv, eventyrlysten og vild efter dulle dagen efter? Hormoner? Noget man har spist eller drukket...for meget af? Søvn? Drømme? Alder? Kender det. Også i den grad. For mig er det lige før jeg falder i søvn, hvis jeg vågner i løbet af natten, og når jeg vågner om morgenen - at jeg er 'topstiv' som du så smukt udtrykker det .... Tror det er noget mentalt der spiller ind. Men det sker mest, oplever jeg, at man på een eller anden måde er erotisk inspireret ... Det har noget at gøre med at man er totalt afslappet, så bryder lysten igennem, så at sige ... Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Det kan nogle gange være et problem ved planlægningen af frække pigebesøg. De fleste gange sidder man i bilen eller bussen med jern på, og lysten susen for ørerne, men en gang imellem skal man nærmest tage sig sammen for at bolle til tiden. Tror mødet kan være for overvældende - jeg har altid problemer med at få - eller holde - en ordentlig rejsning, og det er hammer frustrerende ... For så er det også svært at holde fokus på at nyde pigen ... Hvis jeg tænder meget på pigen, kan det paradoksalt nok være endnu værre ... Igen må det være noget mentalt, fordi 'mekanikken' fungerer helt fint i de situationer jeg omtaler ovenfor .. Som en pige, jeg besøgte, sagde, mange mænd har det problem - netop fordi man er sammen med et andet menneske, så er det sværere at slappe af. Men det har selvfølgelig også noget at gøre med faldende libido - som er noget hormonelt - på grund af alder. Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Pigerne og deres pussy må vel have det på samme måde? Nu og da må det være svært for GPs at arbejde uden liderligheden, gnisten og kemien, og så er det vel tid for en god klat glidecreme? Det er et mysterium, fordi det virker som om kvinder har et langt større potentiale for seksuel nydelse, end mænd har ... Men samtidig lukker kvinders seksualitet meget nemt ned, så berøring af de følsomme steder bliver ligegyldigt, irriterende eller direkte ubehageligt ... Hvad er det der sker for så mange kvinder, når først ægteskab og børn er i hus .. ? Det er på een eller anden måde kontraproduktivt .. Der er store fordele ved at være (mindst) to om at opfostre børn, men en død seksualitet i forholdet skaber næsten altid voldsomme frustrationer hos den ene af parterne ... Redigeret 2. Oktober, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 3. Oktober, 2022 Jeg må være ærlig at sige at min liderlighed er langt større når jeg er sammen med en kvinde jeg ikke betaler for, og det har nok noget at gøre med at jeg ved det er vaske ægte begær, og ikke under betalte forhold…. Der er dog en gp der har formået at gøre mig virkelig liderlig, men udover det plejer min liderlighed at være størst når jeg ikke betaler for det, så skal der faktisk nærmest intet til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg