Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/349239   Hende her de smutter med pengene . Ren tyveri  se den anden tråd om hende der har jeg beskrevet forløbet. Og tak for de tips i har sendt mig.   Om dem danke.  Og ja de har fået 4 dage til at aflevere pengene igen. But no    Svarer ikke. Så ,,,,,,,,,,

Redigeret af Snydt så

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen er fundet. Dvs jeg ved præcis hvem hun er. Og vil sige ud fra det er det mig en gåde hvorfor hun stak af med pengene . Men  det gjorde hun og det var planlagt.   Har sendt hende sms på hendes nr da hun ikke tager mobil når jeg ringer. Så går ud fra det bedste   Og forventer pengene retur.  Så vi kan få lukket. Og komme videre.  Ps jeg må ikke skrive i den anden tråd mere.  Pga admin    Så forventer hun er smart og kommer med pengene den heste glade pige. Ha en dejlig aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snydt så skrev, den 4.10.2022 at 18:35:

Pigen er fundet. Dvs jeg ved præcis hvem hun er. Og vil sige ud fra det er det mig en gåde hvorfor hun stak af med pengene . Men  det gjorde hun og det var planlagt.   Har sendt hende sms på hendes nr da hun ikke tager mobil når jeg ringer. Så går ud fra det bedste   Og forventer pengene retur.  Så vi kan få lukket. Og komme videre.  Ps jeg må ikke skrive i den anden tråd mere.  Pga admin    Så forventer hun er smart og kommer med pengene den heste glade pige. Ha en dejlig aften 

Fik du pengene?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...