Snydt så 13 Skrevet 2. Oktober, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/349239 Hende her de smutter med pengene . Ren tyveri se den anden tråd om hende der har jeg beskrevet forløbet. Og tak for de tips i har sendt mig. Om dem danke. Og ja de har fået 4 dage til at aflevere pengene igen. But no Svarer ikke. Så ,,,,,,,,,, Redigeret 2. Oktober, 2022 af Snydt så 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snydt så 13 Skrevet 4. Oktober, 2022 Pigen er fundet. Dvs jeg ved præcis hvem hun er. Og vil sige ud fra det er det mig en gåde hvorfor hun stak af med pengene . Men det gjorde hun og det var planlagt. Har sendt hende sms på hendes nr da hun ikke tager mobil når jeg ringer. Så går ud fra det bedste Og forventer pengene retur. Så vi kan få lukket. Og komme videre. Ps jeg må ikke skrive i den anden tråd mere. Pga admin Så forventer hun er smart og kommer med pengene den heste glade pige. Ha en dejlig aften 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 565 Skrevet 30. Januar, 2023 Snydt så skrev, den 4.10.2022 at 18:35: Pigen er fundet. Dvs jeg ved præcis hvem hun er. Og vil sige ud fra det er det mig en gåde hvorfor hun stak af med pengene . Men det gjorde hun og det var planlagt. Har sendt hende sms på hendes nr da hun ikke tager mobil når jeg ringer. Så går ud fra det bedste Og forventer pengene retur. Så vi kan få lukket. Og komme videre. Ps jeg må ikke skrive i den anden tråd mere. Pga admin Så forventer hun er smart og kommer med pengene den heste glade pige. Ha en dejlig aften Fik du pengene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg