mrslong 1 Skrevet 7. November, 2013 søger forslag til steder hvor jeg kan tage hænd og have sex med en evt elsker. tænker på steder så som en mønt sol osv.. jeg tænker ikke på hotel værelser 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. November, 2013 søger forslag til steder hvor jeg kan tage hænd og have sex med en evt elsker. tænker på steder så som en mønt sol osv.. jeg tænker ikke på hotel værelser Du må åbenbart ikke elske hende særlig højt, siden du kun vil ofre nogle få kr. på hyggestunden. Personlig synes jeg ikke f.eks kr. 500,- til et hotelværelse for en hel eftermiddag med bad, rene håndklæder, rene lagner, hyggelige rolige omgivelser er en dårlig investering, hvis du gerne vil at det skal være til gensidig fornøjelse og evt. se hende igen Tænk blot på hvis det var en glædespige, så ville du jo gladeligt ryste op med kr. 1000,- for ½ times hygge i et snusket kælderlokale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrslong 1 Skrevet 7. November, 2013 Du må åbenbart ikke elske hende særlig højt, siden du kun vil ofre nogle få kr. på hyggestunden. Personlig synes jeg ikke f.eks kr. 500,- til et hotelværelse for en hel eftermiddag med bad, rene håndklæder, rene lagner, hyggelige rolige omgivelser er en dårlig investering, hvis du gerne vil at det skal være til gensidig fornøjelse og evt. se hende igen Tænk blot på hvis det var en glædespige, så ville du jo gladeligt ryste op med kr. 1000,- for ½ times hygge i et snusket kælderlokale. du har helt ret men det har jeg ikke råd til er en fattig studerende øv bøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. November, 2013 søger forslag til steder hvor jeg kan tage hænd og have sex med en evt elsker. tænker på steder så som en mønt sol osv.. jeg tænker ikke på hotel værelser Tag på swingerklub ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 8. November, 2013 Alle de danske byer har masser af muligheder. Alt efter, hvordan du har det med at dyrke sex offentligt. Der er parker, porte, opgange og baggårde. Du kan også gå indenfor på cafe toiletter, omklædningsrum i stormagasiner. Ja, det er kun fantasien, der sætter grænser for hvor man kan have sex. En helt anden mulighed ville være at leje en bil, for eksempel fra 'Lej et Lig'. De har tit noget fed tekst på varevognene og hvis den står og vipper, kan det sikkert se rigtigt sjovt ud :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. November, 2013 http://www.legelejlighed.dk/ VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 8. November, 2013 du har helt ret men det har jeg ikke råd til er en fattig studerende øv bøvKender du ikke en anden studerende, du kunne overtale til at låne dig sin lejlighed/kollegieværelse et par timer - evt. mod lidt støvsugning, opvask, rengøring, oprydning, tøjvask, en god middag, lektiehjælp, mv.? Bytte købmand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg