Hop til indhold
Guest Max Speed

GB fyn 4 okt

Recommended Posts

Ja det er da fuldstændig udelukket at forudbetale 900 kr... så er der lige 10 mand der gør det, 9000 bobs og ingen får en adresse når dagen kommer.

Jeg skal ikke bestemme hvad folk gør selvfølgelig, og hvis nogen vælger at tro på dem og forudbetale skal i aldrig høre en ondt ord fra mig. 

Men jeg vil på det kraftigste råde folk til ikke at forudbetale, nogensinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Speed skrev, for 30 minutter siden:

Hejsa 

Nogen der har erfaring her? Ricky at betale 1/2 delen forud? 

 

https://annoncelight.dk/showad/352262

Venligst Max

Disse er helt legit. De har allerede holdt flere gangbangs.

En anden ting er at jeg tror du har misforstået det med halvdelen forud. Det er kun halvdelen der skal betales hvis du vil (rengøre kvinden bagefter)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Speed skrev, for 19 timer siden:

Hejsa 

Nogen der har erfaring her? Ricky at betale 1/2 delen forud? 

 

https://annoncelight.dk/showad/352262

Venligst Max

Hej Max

Jeg har deltaget 1 gang ved dem før og kan kun give gode anbefalinger. Der skal ikke betales forud, hvis du bare deltager helt almindeligt.

Pigen er sød og fræk, stedet er velegnet til formålet og der er garanti for en god oplevelse vil jeg mene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogen fra Odense området der kan give et lift fra centrum så sig til. Har overvejet at deltage, men er lidt udfordret på transporten, da min bil er i stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gbcr skrev, den 4.10.2022 at 15:15:

de er helt iorden har købt en af filmene og der var ingen problemer:)

Spændende, nysgerrig, har du købt dem uden at deltage eller hvordan? Hvad gav du for filmen? Skrev du til dem direkte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, for 5 timer siden:

Spændende, nysgerrig, har du købt dem uden at deltage eller hvordan? Hvad gav du for filmen? Skrev du til dem direkte?

Har ikke deltaget desværre du kontakte dem på mail om at køb film også kom der en beskrivelse og priser har køb to stk og betalt forud og der har ingen problemer været

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej <3

Vi fik en forespørgsel på en af vores videoer, fordi vedkommende havde læst denne tråd. :) Jeg vidste ikke, den her side fandtes, men det er godt nok dejligt at læse, at I har haft en god oplevelse. Vi er helt legit og holder GB, når vi trænger til noget sjovt og hyggeligt uden for vores normale hverdagsliv!  :)

 

Vi sælger efterfølgende videoerne til deltagerne for 700 kr til dem, der har været med i dem. Hvis man har lyst til at købe dem, selvom man ikke har været med i dem selv, koster det 1000 kr. Dem har folk også været glade for! 

I er velkomne til at skrive på mailen, hvis I skal med en dag eller har brug for en video ;)

 

- men egentlig ville jeg bare lige hilse på og få sagt, at jeg blev utroligt glad for at læse de søde kommentarer, der står om mig/os herinde! Tak for det <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rm45gb skrev, den 8.10.2022 at 20:53:

Hej <3

Vi fik en forespørgsel på en af vores videoer, fordi vedkommende havde læst denne tråd. :) Jeg vidste ikke, den her side fandtes, men det er godt nok dejligt at læse, at I har haft en god oplevelse. Vi er helt legit og holder GB, når vi trænger til noget sjovt og hyggeligt uden for vores normale hverdagsliv!  :)

 

Vi sælger efterfølgende videoerne til deltagerne for 700 kr til dem, der har været med i dem. Hvis man har lyst til at købe dem, selvom man ikke har været med i dem selv, koster det 1000 kr. Dem har folk også været glade for! 

I er velkomne til at skrive på mailen, hvis I skal med en dag eller har brug for en video ;)

 

- men egentlig ville jeg bare lige hilse på og få sagt, at jeg blev utroligt glad for at læse de søde kommentarer, der står om mig/os herinde! Tak for det <3

 

Cool - kan I smide mail'en der skal bruges igen? - Annoncen er ikke tilgængelig på annoncelight mere. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi vil gerne afholde et event d. 13. december igen - det sidste i et stykke tid, og vi håber, det bliver kæmpestort! Hvis jeg gerne vil annoncere det her på eroguide, hvor gør jeg det så bedst? :wub:

Vi har allerede lagt det på annoncelight selvfølgelig!<3

 

Knus Emma 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rm45gb skrev, for 1 time siden:

Vi vil gerne afholde et event d. 13. december igen - det sidste i et stykke tid, og vi håber, det bliver kæmpestort! Hvis jeg gerne vil annoncere det her på eroguide, hvor gør jeg det så bedst? :wub:

Vi har allerede lagt det på annoncelight selvfølgelig!<3

 

Knus Emma 

læg det ind under events 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HamDenSjove skrev, for 2 timer siden:

Der tilfældigvis ikke nogle af jer i denne tråd der har de vidoere der blev lavet til disse gangbang?

ja jeg havde dem alle sammen også gik de tabt fordi computeren brændte sammen de var i meget svingende kvalitet fordi de var lavet på mobiltelefon men de holdt hvad de lovede masser af creampies 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gbcr skrev, den 18.1.2024 at 09:15:

ja jeg havde dem alle sammen også gik de tabt fordi computeren brændte sammen de var i meget svingende kvalitet fordi de var lavet på mobiltelefon men de holdt hvad de lovede masser af creampies 

Overhovedet ingen mulighed for at du kunne skaffe dem igen?? Betaler gerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HamDenSjove skrev, for 17 minutter siden:

Overhovedet ingen mulighed for at du kunne skaffe dem igen?? Betaler gerne 

Havde nemlig også godt selv den der hed best of 1, 2 og 3. Men ja fik aldrig hente ordentligt ned på i min Dropbox og. Jeg elsker alle de creampies der var med i den.. og har prøvet at skrive til rm45gb. Uden held da jeg ellers gerne vil have købt flere af deres vidoer

Redigeret af HamDenSjove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...