Hop til indhold
Citroen mand

Tur til 3 Tyske klubber.

Recommended Posts

Har været på tur for et par uger siden. Jeg har kommet en gang om året på klubberne i og omkring Hamborg. Nu ville jeg se noget større, så startede på FKK Sharks i Darmstadt  lidt syd for Frankfurt, klubben er stor, der er rigtig mange søde piger, rigtig mange mænd, rigtig meget tobaks røg, og meget høj musik. Men stedet er stort og flot, og rigtig god stemning. Pris for et rum startede ved 100 EUR for sex og blow uden.

Dagen efter var jeg på Fkk Oase, også rigtigt lækkert sted, igen mange søde og pæne piger, høj diskoteks musik, der var mange mænd. Jeg kunne forstå at der tidligere havde været en Kino, men den var nedlagt, det syntes jeg er ærgerligt, da der kan ske mange spoky ting. Igen 100 EUR  pr tur uden, som start pris.

Sidste dag søndag på FKK Harmony. Alt var som det plejede. Det var søndag, så meget død dag. Igen var start prisen 100 EUR, jeg tænker det er et lækkert koncept, men samtidig er priserne godt nok gået noget op, så man kan ved at bruge de samme penge her hjemme, også få rigtig meget sjov.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kohorte skrev, for 3 timer siden:

Super god info, men når du skriver at prisen er gået op, hvad var den tidligere? 

 

den startede 'vist' ved 50€ + 20€ for blow uden

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...