Hop til indhold
boundgangbang

Bound Gangbang i Århus 23.nov

Recommended Posts

Her er chancen for at deltage i lidt ud over det sædvanlige.

Jeg har en tøs på 43, som aldrig har været sammen med flere på en gang, og hun har kun dyrket BDSM privat med mig - hun kendte slet ikke til det univers inden vi mødtes.

Det skal der nu grundigt laves om på!

Derfor vil hun den 23 november ligge bundet et sted centralt i Århus, klar til brug for en stribe Herrer, som har lyst til at bare bruge tøsen som et stykke kød, og forlyste sig grundigt med hendes krop, og alle hendes huller.

Hvad der skal ske er op til selskabet, men det forventes at hun bliver brugt hårdt non-stop i 2 timer (kl 14-16), i de stillinger, og omstændigheder som vi nu får lyst til, også verbalt.

Hun vil være bundet det meste af tiden, hvis ikke hele tiden, og blindfoldet, så hun ser ikke hvem der bruger hende, og er i hende.

Tøsen er 43 år, med dejlig store bryster, glatbarberet, og hun altid våd og liderlig

I næste uge kommer der en hjemmeside med yderligere detaljer, så se mere her senere, hvis du har interesse i at deltage i et unikt Hardcore Gangbang af en bundet privat slavetøs, der for første gang skal bruges, bundet og forsvarsløs, af flere, som det liderlige stykke kød hun er. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt med lidt sund konkurrence.

Har lige et par vise ord jeg vil sende din vej.

Du mangler masser af info enten her eller på hjemmesiden.

Hvad er inkl i prisen udover drikkevare ?

superfransk ?

megafransk ?

sluger hun klatten ?

græsk ?

kan man få et bad ?

du mangler info om tøsen. højde, vægt, brystmål, og gerne flere billeder i forskellige vinkler

2500 kr er i den meget høje ende.. spinder hendes fisse guld ?

Til den pris, skal du nok ikke regne med at I bliver flere end dig og tøsen den dag. Så kan det hele sku være ligemeget...

Hvis du tværtimod tager 1000 kr som er noget folk kan forholde sig til og har RÅD at smide, vil der være større chancer for en succes. plus det skal promoveres andre steder end her, så gangbang'ers der ikke bruger dette forum også har mulighed for at se arrangementet

Synes du skal tage det op til overvejelse.

Det lyder fedt i ens hoved hvis man selv tror at 8 mand vil betale 2500 kr. det er 20.000 for 2 timer!! "godt klaret"

men hvis ingen kommer ?? spild af både din og tøsens tid

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt med lidt sund konkurrence.

Har lige et par vise ord jeg vil sende din vej.

Du mangler masser af info enten her eller på hjemmesiden. TAK, mere infor fyldt på

Hvad er inkl i prisen udover drikkevare ?

Fri adgang til gennem 2 timer, at gennemkneppe tøsen, i alle huller, og som man har lyst.

Analt og vaginalt skal der bruges gummi, men hendes mund kan bruges uden, og du må komme så mange gange du har lyst, og hvor du har lyst.

superfransk ? Ja

megafransk ? Ja - tving hende

sluger hun klatten ? Ja - tving hende

græsk ? Ja

kan man få et bad ? Ja - før og efter

du mangler info om tøsen. højde, vægt, brystmål, og gerne flere billeder i forskellige vinkler

165/72 75G (ægte)

2500 kr er i den meget høje ende.. spinder hendes fisse guld ?

Til den pris, skal du nok ikke regne med at I bliver flere end dig og tøsen den dag. Så kan det hele sku være ligemeget...

Hvis du tværtimod tager 1000 kr som er noget folk kan forholde sig til og har RÅD at smide, vil der være større chancer for en succes. plus det skal promoveres andre steder end her, så gangbang'ers der ikke bruger dette forum også har mulighed for at se arrangementet

Synes du skal tage det op til overvejelse.

Det lyder fedt i ens hoved hvis man selv tror at 8 mand vil betale 2500 kr. det er 20.000 for 2 timer!! "godt klaret"

men hvis ingen kommer ?? spild af både din og tøsens tid

Held og lykke

Tak, og tak for dit indlæg, altid godt med feed back :-)

Med hensyn til prisen, så skal den ses i lyset af hvad det er for unikke muligheder der er for deltagerne, og hvad tøsen skal gennemgå i de timer, hvor hun absolut ingen ting kan gøre udover at modtage hvad selskabet finder på, og hun vil ikke kunne sige fra på nogen måde, og har intet stopord.

Det er en gangbang jomfru, som skal gå fra intet at ha prøvet, til at skulle gennemgå det vildeste gangbang, og hun vil være fuldstændig til rådighed... Hun skal bruges lidt henad kink.com ´s sites......for måske at gi en bedre ide om hvad det er for en oplevelse der vil vente deltagerne.

Så her er chancen for en once-in-a-lifetime oplevelse, med en tøs som i 2 timer ikke har nogen vilje, eller noget at skulle sige.

- Og faktisk har jeg ikke set andre udbyde noget tilsvarende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

og har intet stopord.

Det håber jeg f... er løgn????

Er du da rigtig klog mand??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint med mere info, nu kan folk læse mere til din arrangement

en helt ny pige er bare ikke 2500 kr værd

et andet arrangement herinde tilbyder 4 piger, mad og drikke i 4 timer... og det er kun 100 kr ekstra

du har du bare fået seriøs konkurrence min gode mand.

held og lykke med det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gangbangguy - husk der er en gryde til ethvert låg... så det kan jo sagtens være at han får gæster nok til sit arrangement. Det er ikke min boldgade - så jeg har ikke noget i klemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder helt åndssvagt dyrt.

Er lidt træt af piger der under dække af ny ubrugt bla. bla. forsøger at sælge sig til vanvittige priser.

Setupet lyder umiddelbart meget pikant. En "amatør" pige der har lyst til at blive brugt. Men hov prisen tyder på at der er andre motiver. Bulen i bukserne bliver lille igen, ikke kun på grund af pengene men på grund af grådigheden...

Så hellere et gang bang party i en tysk swingerclub til 100 EUR i 6-8 timer med nogen der virkeligt nyder det. Eller måske et af at af Gangbangguys partys som jeg dog ikke har prøvet...

Jeg tror desværre at arrangøren vil blive skuffet over fremmødet, måske ikke over tilmeldingen men over fremmødet. Man kan så håbe på en mere realistisk pris næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det håber jeg f... er løgn????

Er du da rigtig klog mand??

Jeg kender min tøs indgående, hendes grænser og reaktioner, og er naturligvis tilstede og er hendes sikkerhed i dette

Men hun har overgivet al kontrol til mig, så hvad vi aftaler skal ske under seancen eller gør, ved hun hun er nødt til at acceptere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder helt åndssvagt dyrt.

Er lidt træt af piger der under dække af ny ubrugt bla. bla. forsøger at sælge sig til vanvittige priser.

Det kan jeg da godt forstå, håber da ikke du møder for mange af dem!

Setupet lyder umiddelbart meget pikant. En "amatør" pige der har lyst til at blive brugt. Men hov prisen tyder på at der er andre motiver. Bulen i bukserne bliver lille igen, ikke kun på grund af pengene men på grund af grådigheden...

Jeg ved ikke helt hvad du antyder.... men der bliver nok brug for en stor bule i bukserne den dag, så det er nok heller ikke noget for dig alligevel ;)

Så hellere et gang bang party i en tysk swingerclub til 100 EUR i 6-8 timer med nogen der virkeligt nyder det. Eller måske et af at af Gangbangguys partys som jeg dog ikke har prøvet...

Ja, du kan sikker finde masser af andre gangbangs, swingerclubber o lign....... held og lykke, håber du rammer plet næste gang

Jeg tror desværre at arrangøren vil blive skuffet over fremmødet, måske ikke over tilmeldingen men over fremmødet. Man kan så håbe på en mere realistisk pris næste gang.

Tak for øvrige betragtninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint med mere info, nu kan folk læse mere til din arrangement

en helt ny pige er bare ikke 2500 kr værd

et andet arrangement herinde tilbyder 4 piger, mad og drikke i 4 timer... og det er kun 100 kr ekstra

du har du bare fået seriøs konkurrence min gode mand.

held og lykke med det

Tak.

Nej kan forstå at prisen holder dig væk

Ja, har set der er en del andre arrangementer, dog har jeg ikke fået øjet på noget overhovedet der ligner dette, så jeg tror de rette deltagere vil kende forskellen

Men en go julefrokost med 4 piger.... ja, den er jo altid svær at slå :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

håber I får held med og glæder mig til at læse om arrangementet ....

(men er nu enig med gangbangguy ... det lyder mægtig pebret !!!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Blev arrangementet til noget og er der evt en, der vil skrive et par linjer om det?

 

Åbenbart ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...