Hop til indhold
Beskidt Dreng

Deltagelse i gangbang for første gang

Recommended Posts

Beskidt Dreng skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har længe ønsket at deltage i et GB. Nogen her, der kan anbefale gode arrangører, så min debut bliver en god oplevelse.

Nope..

Ærgeligt at Pussygalores i København stoppede med deres "Pussy Party vol. XX" her for en 4-5 år siden..

Det var så hyggeligt at se 3 flotte piger få pik og blive gennemkneppet og stønne i skøn forening. Italienske Claudia var ustoppelig.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jesperhansendk skrev, for 12 timer siden:

Jeg arrangere med min frække veninde på 52år engang imellem. 

Vi er helt nede på jorden. Ingen stress eller lign.

 

Foregår i Vestsjælland Sorø.

Skriv gerne hvis det er.

Lyder absolut interessant..

Holder dog til i det midtjyske, hvorfor jeg håber, at kunne finde nogen lidt tættere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snus lidt rundt her på siden - der bliver af og til opslået GB - mod betaling. Ud fra tilbage meldingerne fra dem som har deltaget - lader det til at være gode arrangementer....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beskidt Dreng skrev, den 2.10.2022 at 01:22:

Jeg har længe ønsket at deltage i et GB. Nogen her, der kan anbefale gode arrangører, så min debut bliver en god oplevelse.

Jeg kan af personlig erfaring anbefale dem her: https://annoncelight.dk/showad/352262

Det er et par, som har lavet et par GB her på det sidste. Det er tydeligt at mærke, at det er 2 mennesker, som elsker hinanden og begge tænder på creampie gangbang. Det synes jeg er dejligt og tænker det vil være en tryg start for dig.

Desuden bliver det afholdt i gode, ordentlige lokaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomsen T skrev, for 13 timer siden:

Snus lidt rundt her på siden - der bliver af og til opslået GB - mod betaling. Ud fra tilbage meldingerne fra dem som har deltaget - lader det til at være gode arrangementer....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomsen T skrev, for 13 timer siden:

Snus lidt rundt her på siden - der bliver af og til opslået GB - mod betaling. Ud fra tilbage meldingerne fra dem som har deltaget - lader det til at være gode arrangementer....:)

Det vil jeg gøre. God ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan af personlig erfaring anbefale dem her: https://annoncelight.dk/showad/352262

Det er et par, som har lavet et par GB her på det sidste. Det er tydeligt at mærke, at det er 2 mennesker, som elsker hinanden og begge tænder på creampie gangbang. Det synes jeg er dejligt og tænker det vil være en tryg start for dig.

Desuden bliver det afholdt i gode, ordentlige lokaler. 

Fedt. 
Dem må jeg lige forsøge at følge.

Har ikke mulighed for at deltage i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 2 timer siden:

Satser på det bliver den 26 oktober klokken 19, laver et opslag en uges tid før 

Er fra Randers området og har aldrig prøvet GB før, men lyder spændende. Jeg holder øje med næste event.

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, den 5.10.2022 at 22:54:

Satser på det bliver den 26 oktober klokken 19, laver et opslag en uges tid før 

Lyder spændende, laver du opslag på Al eller hvordan ser man og tilmelder man sig.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...