Beskidt Dreng 2 Skrevet 1. Oktober, 2022 Jeg har længe ønsket at deltage i et GB. Nogen her, der kan anbefale gode arrangører, så min debut bliver en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Oktober, 2022 Beskidt Dreng skrev, for 40 minutter siden: Jeg har længe ønsket at deltage i et GB. Nogen her, der kan anbefale gode arrangører, så min debut bliver en god oplevelse. Nope.. Ærgeligt at Pussygalores i København stoppede med deres "Pussy Party vol. XX" her for en 4-5 år siden.. Det var så hyggeligt at se 3 flotte piger få pik og blive gennemkneppet og stønne i skøn forening. Italienske Claudia var ustoppelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 2. Oktober, 2022 Jeg arrangere med min frække veninde på 52år engang imellem. Vi er helt nede på jorden. Ingen stress eller lign. Foregår i Vestsjælland Sorø. Skriv gerne hvis det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 2. Oktober, 2022 Nogen i Østjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beskidt Dreng 2 Skrevet 2. Oktober, 2022 jesperhansendk skrev, for 12 timer siden: Jeg arrangere med min frække veninde på 52år engang imellem. Vi er helt nede på jorden. Ingen stress eller lign. Foregår i Vestsjælland Sorø. Skriv gerne hvis det er. Lyder absolut interessant.. Holder dog til i det midtjyske, hvorfor jeg håber, at kunne finde nogen lidt tættere på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 117 Skrevet 3. Oktober, 2022 Snus lidt rundt her på siden - der bliver af og til opslået GB - mod betaling. Ud fra tilbage meldingerne fra dem som har deltaget - lader det til at være gode arrangementer.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 3. Oktober, 2022 Beskidt Dreng skrev, for 12 timer siden: Lyder absolut interessant.. Holder dog til i det midtjyske, hvorfor jeg håber, at kunne finde nogen lidt tættere på. https://annoncelight.dk/showad/343655 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 3. Oktober, 2022 Beskidt Dreng skrev, den 2.10.2022 at 01:22: Jeg har længe ønsket at deltage i et GB. Nogen her, der kan anbefale gode arrangører, så min debut bliver en god oplevelse. Jeg kan af personlig erfaring anbefale dem her: https://annoncelight.dk/showad/352262 Det er et par, som har lavet et par GB her på det sidste. Det er tydeligt at mærke, at det er 2 mennesker, som elsker hinanden og begge tænder på creampie gangbang. Det synes jeg er dejligt og tænker det vil være en tryg start for dig. Desuden bliver det afholdt i gode, ordentlige lokaler. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beskidt Dreng 2 Skrevet 3. Oktober, 2022 Tomsen T skrev, for 13 timer siden: Snus lidt rundt her på siden - der bliver af og til opslået GB - mod betaling. Ud fra tilbage meldingerne fra dem som har deltaget - lader det til at være gode arrangementer.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beskidt Dreng 2 Skrevet 3. Oktober, 2022 Tomsen T skrev, for 13 timer siden: Snus lidt rundt her på siden - der bliver af og til opslået GB - mod betaling. Ud fra tilbage meldingerne fra dem som har deltaget - lader det til at være gode arrangementer.... Det vil jeg gøre. God ide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beskidt Dreng 2 Skrevet 3. Oktober, 2022 Pr1nt skrev, for 9 timer siden: Jeg kan af personlig erfaring anbefale dem her: https://annoncelight.dk/showad/352262 Det er et par, som har lavet et par GB her på det sidste. Det er tydeligt at mærke, at det er 2 mennesker, som elsker hinanden og begge tænder på creampie gangbang. Det synes jeg er dejligt og tænker det vil være en tryg start for dig. Desuden bliver det afholdt i gode, ordentlige lokaler. Fedt. Dem må jeg lige forsøge at følge. Har ikke mulighed for at deltage i morgen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 4. Oktober, 2022 Hey. Vi holder nok noget inden for den næste måned igen i Hobro, der var 6 deltagere sidst hun er 29 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beskidt Dreng 2 Skrevet 4. Oktober, 2022 okbobobo skrev, for 4 timer siden: Hey. Vi holder nok noget inden for den næste måned igen i Hobro, der var 6 deltagere sidst hun er 29 Det hører jeg rigtig gerne mere om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 5. Oktober, 2022 Beskidt Dreng skrev, for 13 timer siden: Det hører jeg rigtig gerne mere om. også mig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 5. Oktober, 2022 Satser på det bliver den 26 oktober klokken 19, laver et opslag en uges tid før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersfyr86 4 Skrevet 5. Oktober, 2022 okbobobo skrev, for 2 timer siden: Satser på det bliver den 26 oktober klokken 19, laver et opslag en uges tid før Er fra Randers området og har aldrig prøvet GB før, men lyder spændende. Jeg holder øje med næste event. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 8. Oktober, 2022 Pr1nt skrev, den 5.10.2022 at 11:06: også mig Ditto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 8. Oktober, 2022 okbobobo skrev, den 5.10.2022 at 22:54: Satser på det bliver den 26 oktober klokken 19, laver et opslag en uges tid før Lyder spændende, laver du opslag på Al eller hvordan ser man og tilmelder man sig.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 8. Oktober, 2022 Thomson skrev, for 6 timer siden: Lyder spændende, laver du opslag på Al eller hvordan ser man og tilmelder man sig.? AL og eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg