Pinkeye 14 Skrevet 7. November, 2013 Hej. Er der nogen der kender et massage sted i Århus (eller tæt på) hvor det er muligt at kneppe en af thai pigerne i røven? Eller et et sted hvor de måske vil være åben for idéen. Tak på forhånd. -Pink Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 9. November, 2013 Kender ikke Århus-markedet godt nok, men her er en der annoncerer med det, hvis du er en smule mobil: https://annoncelight.dk/annonce/83545/vejle-bredsten-thaimassage Og i EB er der en anden: VEJLE THAIMASSAGE GRÆSKE cocktals. Dejlige piger. Fredericiavej 3, th. Tlf. 5270 1930 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 11. November, 2013 Mange tak. Vejle burde ikke være så svært at komme til. Tak Professor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 13. November, 2013 Selv tak. Tænk på det som en afbetaling for alle de gode råd og advarsler jeg selv har fået herinde, og som har løftet succesraten for glædespigebesøg med ca. 120%. Og vi kan se frem til din anmeldelse, ikke? :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 16. November, 2013 Ja, Vejle er dog ikke lige der jeg kommer her dag så det kræver jeg planlægger lidt om hvornår. Men der skal nok komme en anmeldelse efter jeg har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg