Hop til indhold

Ida Aalborg og københavn - lige min stil

Featured Replies

Skrevet

Det er mit trejde besøg hos Ida/Crystal.
Første gang var for tre år siden i København, andengang for tre måneder siden ligeledes i Kbh., og i dag i Aalborg. 
Jeg er godt klar over, at der en en del dårlige anmeldelse af hende, og for at imødekomme evt. kritik, så har jeg ingen aktier, eller anden form for udbytte i at skrive denne anmeldelse. Trods de mange dårlige anmeldelser har Ida ikke slettet sin profil og oprette en ny som mange af de useriøse piger vil gøre
Jeg er ikke ny i gamet, og har skrevet en del anmeldelser, selvom det er et stykke tid siden sidst. 
Ida har forandret sig en del fra møde et til to og tre. Første gang var hun vidst et dårligt sted i livet, men nu virker hun meget mere nærværende, positiv og oprigtig. 
De sidste to møder har været så frække. Hun er på ingen måde naboens kedelig datter, nærmere en dirty svigerinde, som elsker sex. Hun er nåde en party girl og omsorgsfuld elskerinde, men nok mest det første, hvilket er min stil. Party girl og PSE, uden hæmninger, og man kan tydeligt mærke hun kan lide græsk og hård sex. 
Billederne er ikke af nyere dato, men de er heller ikke misvisende. 
I dag nød jeg hende i tre timer, og vi dyrkede sex i ca 2,5 timer. Vi startede med et glas vin og hyggesnakkede, og pludselig sad hun på knæ og gav mig et sublim bj. 
Resten kan jeg nærmere ikke huske, men mine ømme nosser har ikke glemt oplevelsen.
I dag nød jeg hende i tre timer, og vi dyrkede sex i ca 2,5 timer. Vi startede med et glas vin og hyggesnakkede, og pludselig sad hun på knæ og gav mig et sublim bj. 
Resten kan jeg nærmere ikke huske, men mine ømme nosser har ikke glemt oplevelsen. 
Ida, er på godt og ondt en ægte dansk pige, der har prøvet mere end de fleste piger, og derfor spændende. Uanset om det er betaling sex, både glædespiger eller suger dating, eller alm. scoring, respektere jeg pigen og forsøger at ramme den rette stemning. Ida er på område, som de fleste mennesker, en pige, der gerne vil respekteres og føle sig værdsat. Derefter er vejen åben til fantastisk sex

Skrevet

Det passer jo så bare ikke helt med de nyere anmeldelser og kommentarer der ligger om hende.

jeg besøgte hende for ca 2 år siden, og hvad jeg kan læse ud fra andres kommentarer, så har hun absolut ikke ændret sig.

Så jeg er ked af at jeg ikke er overbevist om at hun har ændret sig overhovedet

Skrevet
  • Author

Det er helt ok, og det er en af fordelene med dette forum. Nogle kan lide datteren, andre moderen, og få kan lide dem begge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.