Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor er hun , min Sugarbabe ? Jeg vil enormt gerne i kontakt med en lækker , intelligent, sød og dejlig sugarbabe. Udseendet er ikke ligegyldigt men er heller ikke altafgørende, men hun må ikke være overvægtig, det er vigtigt. Det vigtigste er at hun er klog og intelligent at tale med om alt imellem himmel og jord, og så skal hun være fræk og flirtende med glimt i øjnene. Og ja sex skal være en del af forholdet med tiden. Jeg betaler særdeles godt for den rigtige babe. 

Jeg søger ikke en Sugarbabe igennem de sædvanlige kanaler dvs. Snapchat, Tinder, Sugarbabe.dk m.v. Jeg er nok meget oldfashioned og konservativ hvad det angår. Jeg hader at jeg skal oprette abonnementer og downloade alle mulige Apps og betale for det.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 11 timer siden:

Hvor er hun , min Sugarbabe ? Jeg vil enormt gerne i kontakt med en lækker , intelligent, sød og dejlig sugarbabe. Udseendet er ikke ligegyldigt men er heller ikke altafgørende, men hun må ikke være overvægtig, det er vigtigt. Det vigtigste er at hun er klog og intelligent at tale med om alt imellem himmel og jord, og så skal hun være fræk og flirtende med glimt i øjnene. Og ja sex skal være en del af forholdet med tiden. Jeg betaler særdeles godt for den rigtige babe. 

Jeg søger ikke en Sugarbabe igennem de sædvanlige kanaler dvs. Snapchat, Tinder, Sugarbabe.dk m.v. Jeg er nok meget oldfashioned og konservativ hvad det angår. Jeg hader at jeg skal oprette abonnementer og downloade alle mulige Apps og betale for det.

 

 

 

Vil ikke betale abonnement, men gerne betale "særdeles godt" til en sugarbabe?

Har man ikke råd til at betale for adgang til en datingside, så har man slet ikke råd til en sugarbabe. Udgiften til siden er en forsvindende lille del af den samlede udgift til denne "hobby" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 1 minut siden:

Vil ikke betale abonnement, men gerne betale "særdeles godt" til en sugarbabe?

Har man ikke råd til at betale for adgang til en datingside, så har man slet ikke råd til en sugarbabe. Udgiften til siden er en forsvindende lille del af den samlede udgift til denne "hobby" :)

Ingen arme, ingen småkager!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 13 timer siden:

Hvor er hun , min Sugarbabe ? Jeg vil enormt gerne i kontakt med en lækker , intelligent, sød og dejlig sugarbabe. Udseendet er ikke ligegyldigt men er heller ikke altafgørende, men hun må ikke være overvægtig, det er vigtigt. Det vigtigste er at hun er klog og intelligent at tale med om alt imellem himmel og jord, og så skal hun være fræk og flirtende med glimt i øjnene. Og ja sex skal være en del af forholdet med tiden. Jeg betaler særdeles godt for den rigtige babe. 

Jeg søger ikke en Sugarbabe igennem de sædvanlige kanaler dvs. Snapchat, Tinder, Sugarbabe.dk m.v. Jeg er nok meget oldfashioned og konservativ hvad det angår. Jeg hader at jeg skal oprette abonnementer og downloade alle mulige Apps og betale for det.

 

 

 

Du er da vist en drømmer uden for pædagogisk rækkevidde.

Jeg vil foreslå dig at investere i et sæt tandbeskyttere (billigere end abbonement på datingsites) og gå over til at tilbyde tilfældige piger på gader og stræder, barer og cafeer lommepenge for at vende numsen til når du lyster. 

Held og lykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 8 timer siden:

Du er da vist en drømmer uden for pædagogisk rækkevidde.

Jeg vil foreslå dig at investere i et sæt tandbeskyttere (billigere end abbonement på datingsites) og gå over til at tilbyde tilfældige piger på gader og stræder, barer og cafeer lommepenge for at vende numsen til når du lyster. 

Held og lykke. 

Man kan ikke undervurdere effekten af at flashe et par tusinde kroner sedler på en cafe/restaurant )
En af de første jeg mødte som sugardad, var en maler lærling som var i mit hus til en loftmaling efter en vandskade. Jeg spurgte om hun ville male noget for mig privat, og under en snak i den forbindelse, kom vi ind på en lærlings lille løn osv. Og hende så jeg 3 gange. Så gik hun på siden og satte prisen op

 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

Man kan ikke undervurdere effekten af at flashe et par tusinde kroner sedler på en cafe/restaurant )
En af de første jeg mødte som sugardad, var en maler lærling som var i mit hus til en loftmaling efter en vandskade. Jeg spurgte om hun ville male noget for mig privat, og under en snak i den forbindelse, kom vi ind på en lærlings lille løn osv. Og hende så jeg 3 gange. Så gik hun på siden og satte prisen op

 

Så skal TS bare få ordnet en vandskade og derefter krydse fingre og håbe at en smuk, ung pige kommer for at “male” ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 4 timer siden:

Man kan ikke undervurdere effekten af at flashe et par tusinde kroner sedler på en cafe/restaurant )
En af de første jeg mødte som sugardad, var en maler lærling som var i mit hus til en loftmaling efter en vandskade. Jeg spurgte om hun ville male noget for mig privat, og under en snak i den forbindelse, kom vi ind på en lærlings lille løn osv. Og hende så jeg 3 gange. Så gik hun på siden og satte prisen op

 

Indrømmet jeg har aldrig turde tilbyde tilfældige piger penge for sex. Men jeg har ofte fantaseret om at gøre det. Så fedt hvis det kan lade sig gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, 1 time siden:

Indrømmet jeg har aldrig turde tilbyde tilfældige piger penge for sex. Men jeg har ofte fantaseret om at gøre det. Så fedt hvis det kan lade sig gøre. 

Det er eneste gang , jeg har haft lejlighed til det , ellers er det den ordinære måde, via hjemmesiden. 
Men hun tog det næsten selv op, ved at nævne den ringe indkomst, og jeg kunne så spørge om hun ville tjene mere )
men dejligt med en malerlærling som kunne male loftet samtidigt jo ))
En kollega kom ind på det , engang da jeg fik et større beløb ind på kontoen, at man kunne jo aldrig vide hvad der kunne ske, hvis man ville dele lidt ud af formuen. Men hun var gift , desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 3 timer siden:

Så skal TS bare få ordnet en vandskade og derefter krydse fingre og håbe at en smuk, ung pige kommer for at “male” ;) 

ja så der det sgu surt lige at have fået nyt tag )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...