Hop til indhold

Kasai massage hos Natt

Featured Replies

Skrevet

Jeg har prøvet noget af det mest fantastiske længe. En god omgang massage af mine kugler, skaft og mellemkød eller kaldet Kasai massage. Min debut foregik hos Natt og det var et rigtigt godt valg.

Jeg startede med en god omgang b2b, hvorefter Natt gik i gang med Kasai massage. Selve massagen er udelt opmærksomhed på og omkring kugler, skaft og området omkring disse. Det er svært at beskrive det med ord, men følelsen er helt fantastisk og Natt var rigtig god til at opbygge og forlænge den der følelse af at ligge lige på grænsen til udløsning. 

Eneste minus er faciliteterne. Der er nemlig ikke mulighed for bad. Men trods det, så skal jeg have Kasai massage igen og det skal være hos Natt, som i øvrigt også er en rigtig smuk kvinde.

Mvh Fjotte 

Skrevet
  • Author
runner1980 skrev, for 18 timer siden:

Hej Fjotte

Hvad koster sådan en behandling? :)

Mvh Runner

Priserne fremgår af hendes annonce. Så en times b2b og en halv time Kasai blev 1700.

Skrevet

Hej Fjotte. Vi har tidligere oplevet de samme kvinder. Jeg siger tak for anbefalingen. Det må jeg prøve.

Skrevet
Knud skrev, for 21 minutter siden:

Hun gør det godt

Hej Knud. 

Hvad bestilte du og til hvilken pris? 

Skrevet
Lexeren skrev, for 6 timer siden:

Hej Knud. 

Hvad bestilte du og til hvilken pris? 

Kasai tror jeg gav 700

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.