fætter horsens 0 Skrevet 7. November, 2013 Hej Er der nogen, som kan anbefale et godt sted, at få thai massage i Horsens? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 7. November, 2013 Ja, jeg har vist været på de fleste thaiklinikker i Horsens efterhånden... Her er en nogenlunde opdateret liste: Natcha Thaimassage Kattesund 24, Horsens. Ikke særlig diskret, men god service og mulighed for fuld pakke. Lady Thaimassage Sønderbrogade 11B, st. Diskret, ok massage, kun mulighed for HJ Elefant Thai Massage Borgergade 15B st. Ikke super diskret, men rigtig god massage og mulighed for fuld pakke (dog måske kun efter gentagne besøg) Welcome Thaimassage Nørregade 41. Ikke særlig diskret, men ok massage og mulighed for fuld pakke Sunisah Thai Massage Åboulevarden. Nok byens bedste massage - super HJ, og mulighed for fuld pakke ved 2. eller 3. besøg Nam Thai Massage Borgergade 23 C, st.tv. Rigtig god massage, ok service, ikke diskret, kun HJ Noyloykonglan - kender jeg ikke Mai Thai massage Smedegade 26 i kælderen. Rigtig god massage. Mai arbejder også på Elephant, mulighed for fuld pakke Lilry Thaimassage Smedegade 19 st. Måske de smukkeste piger, ok service og massage, gode lokaler, kun HJ Phapada Thai Therapy Hornsyldvej10 A, 7140 Stouby http://phapada.siam2web.com - kender jeg ikke Husk så de gyldne regler: 1. Høflighed 2. Giverglæde (dvs. giv ekstra hvis du fik en rigtig god oplevelse) 3. Opmærksomhed (dvs. tal med pigen - de har, som alle os andre, behov for opmærksomhed) :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fætter horsens 0 Skrevet 7. November, 2013 Tak skal du have :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Hej Kan du ikke prøve at sætte alder på, er de unge og sprøde eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 19. November, 2013 Hej Kan du ikke prøve at sætte alder på, er de unge og sprøde eller ? Det er vist spild af tid - pigerne skifter rundt mellem klinikkerne. Tror jeg har mødt unge/yngre piger alle de steder jeg har besøgt. Hvis det er vigtigt for dig at de er unge, så ring/mød op og spørg - høfligt forstås... 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liderligdreng 1 Skrevet 8. Januar, 2014 hvad indeholder den fulde pakke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg