Hop til indhold

Recommended Posts

Vi skrev lidt sammen og jeg fik bestilt 45min. med anal og blev bestemt ikke skuffet..hun har en efter min mening fantastisk lækker krop hun er 27år ingen børn hvilket man også kan se på hende, hun er ung og stram hele vejen rundt og dufter dejligt og så er hun glat og har de fineste små læber og hendes billeder er ægte vil jeg mene..hun var virkelig nærværende under hele seancen og hun kysser gerne også tungekys og med hensyn til analsexen som jeg var meget spændt på det klarede hun så fint, tog selvfølgelig hensyn og startede stille op indtil hun var klar til at få den rigtig <3…endte med hun suttede mig igen indtil jeg kom i munden på hende..så lå vi og snakkede om Thailand og jeg fik vidst nok aftalt en halv aftale mere med hende for vil gerne se hende igen..virkelig en sød pige som jeg kun kan anbefale andre der har lyst til en køn og nærværende Thaipige, hun tager iøvrigt videre til et nyt sted på mandag snakkede hun om :wub:

https://annoncelight.dk/showad/351329

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 8 timer siden:

God og interessant anmeldelse☺️

Går ud fra at brysterne er hjulpet på vej??

Ja det er de desværre, men ellers er hun en dejlig lille en :rolleyes:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu er det så en helt anden pige mit link henviser til, meget mystisk og bare lige til info inden nogen regner det for en selvfølge at hende der vil ha’ den i 2 eren ? :D

Måske adressen bare har en annonce på annoncelight som de så deler…hvad ved jeg ? :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...