Hop til indhold

Hvidovrevej 80E: Nancy eller Nina??

Featured Replies

Skrevet

D'herre,

Hvilken af de to thai-misser Nancy og Nina hos Hvidovrevej 80E vil I foretrække og hvorfor, hvis - som det er min plan - menuen skal stå på 1 time med b2b og fuld pakke?

Giver begge piger i øvigt fuld pakke ved første besøg?

Ser frem til at høre om jeres erfaringer og overvejelser.

Hedonisten

Skrevet

Det var dog et umuligt valg at stille op!? De er jo super skønne begge to på hver sin måde. Nina tager til Thailand ca. 20. december på ferie, så måske du skulle starte med hende inden hun smutter, så kan du jo snuppe Nancy bagefter, mens Nina er på ferie. En væsentlig forskel er deres bryststørrelse. Nina er C og Nancy A. Jeg er til begge dele, så for mig er det ligegyldigt. Fuld pakke burde ikke være noget problem, men det er jo altid op til pigen. Jeg var så heldig og hygge lidt med begge to samtidig ved sidste besøg, det var satme dejligt. Nina gav mig i øvrigt en fantastisk B2B ved samme besøg, så den kan jeg varmt anbefale. Meld endelig tilbage med din oplevelse - god som dårlig!

Skrevet

Du kunne os prøve hende den ny, jeg så ved mit sidste besøg.

Hun liner meget nancy, bare med noget støre bryster, det kunne sagtens være en søster.

Skrevet

Du kunne os prøve hende den ny, jeg så ved mit sidste besøg.

Hun liner meget nancy, bare med noget støre bryster, det kunne sagtens være en søster.

Jamen det er det nok også. I følge påliderlige kilder, skulle Nancy få besøg af hendes søster 8-)

Skrevet

Tak for tippene så langt som hertil :-)

Andre der har interessante erfaringer med disse to piger?

Nogen der ved, hvad prisen er for b2b og fuld pakke i en times tid?

Skrevet

Hej - mener B2B er 1000 kr for en time. Hvis dansk oven tror jeg du skal slippe 500 yderligere, HJ 300.

Have fun :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.