Guest Aarhuselsker Skrevet 30. September, 2022 (edited) En virkelig sød og kærlig pige med en fantastisk smuk krop. Massagen er rigtig god med meget begrænset brug af olie. Hendes blow er i topklasse ligesom knalde delen er. Alt foregår meget intenst og nydende. Hun pumper ikke hovedet op og ned ved blow som de fleste, og hendes cowgirl et glidende stille og meget lækker. Teksten i hendes annonce er vulgær, det er hun slet ikke. Om hun kan være det aner jeg så ikke. Ellers passer teksten i annoncen. Fotos er af hende og taget på stedet. En fin lille lejlighed i nyere byggeri. https://annoncelight.dk/showad/349764 Redigeret 30. September, 2022 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 76 Skrevet 1. Oktober, 2022 Tak. Hvor er vi cirka geografisk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Oktober, 2022 Armstrong skrev, for 14 minutter siden: Tak. Hvor er vi cirka geografisk ? Århus V Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 76 Skrevet 1. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Århus V Hmmm ok, håber det er i den pæne del så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Oktober, 2022 Armstrong skrev, for 29 minutter siden: Hmmm ok, håber det er i den pæne del så Det er set værre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 1. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: Det er set værre Når du skriver sådan hvad er det så tæt på ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 1. Oktober, 2022 hun er faktisk rigtig pæn ! og sød jeg fik at vide hun var 27 men jeg ville tippe hende endnu yngre Har kun fået blow og massage i 30 minuttter ved hende et par gange og det er jo direkte billigt dog synes jeg både massage og blow er i den blide ende og nok ikke et sted jeg ville gå hen med ondt i ryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hawkeye 31 Skrevet 1. Oktober, 2022 Hun er både flot og sød. En rigtig perle synes jeg. Utrolig sympatisk, og som Aarhuselsker skriver, er der ikke sammenhæng mellem annonce og hvordan hun er. Der blev sågar serveret rødvin til mig, da hun synes jeg så nervøs ud....... Så vi fik en skål i rødvin! Massagen var fin synes jeg. Hun spurgte selv ind til - på OK engelsk - om hvor hård jeg ønskede den. "ikke-massagedelen" var virkelig god også.... Som man nok har regnet ud havde jeg en rigtig god samlet oplevelse... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 3. Oktober, 2022 Hejsa brødre. Dara/Babe87 ser godt nok dejlig ud og lyder til hendes massage og frække ydelser lige passer mig. ☺️ Er hendes attributter (o)(o) ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Oktober, 2022 ThaiLover4Ever skrev, for 11 minutter siden: Er hendes attributter (o)(o) ægte? Ægte silicone i al fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 3. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden: Ægte silicone i al fald Jeg foretrækker de ægte, men godt udførte silicone er ok... kan ikke lide de hårdt pumpede... håber Babe's er af den bløde udførelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Oktober, 2022 ThaiLover4Ever skrev, for 2 minutter siden: den bløde udførelse Sådan midt imellem som jeg husker dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abemand 0 Skrevet 3. Oktober, 2022 Må man komme i munden på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 3. Oktober, 2022 abemand skrev, for 5 timer siden: Må man komme i munden på hende? jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg