Hop til indhold
Gentle-Lover

Padborg q med behåret mis

Recommended Posts

Ligeledes mojn .-)

havde for en god uge siden lejlighed til et kort besøg i middagsstunden, da jeg uventet havde lidt tid til overs. Skrev til Padborg q, hun svarede hurtig og havde tid med ret kort varsel. Havde klart kommunikeret mine ønsker - blow, gerne 69, gerne doggy, evt. komme to gange - som hun også bekræftede, både pr. SMS og i den efterfølgende telefonsnak lige inden mødet (hvor hun også oplyste adressen).

Måske havde jeg sat forventningerne for høje... men det blev ikke til en ubetinget succes. Hun er såmænd sød og rar, ok at snakke med, stedet er nogenlunde diskret, alderen passer, hun har virkelig mange tattoos (dengang var der ingen billeder på annoncen), men hendes evner er ikke overbevisende. Blow var mest med hånden, ridestilling var kun halvvejs ind - og hun trak sig mærkbart tilbage og med hånden om banditten som afværgelse, lidt krammen ved den behårede mis (som dog er trimmet / kortklippet) var tilladt, men ingen finger, og slik på missen var også med en vis afstand. Dertil en del "ros": "Ah, den er stor / dejlig ..." og lignende ...

Hun virkede meget ivrigt - for at blive færdig, og efter (første) aflevering var det slut. Hun tilbød massage til afslutning, som jeg dog takkede nej til. Havde bestilt og betalt 1 time, men var i bilen igen efter kun ca. 40 min.

Jeg vil ikke kun sige negative ting om Padborg q, meget afhænger jo også af kemien og der er den del der foregår i hoved, der skal to til at danse tango ...- men næste gang jeg har "en pludselig opstået pause" kører jeg nok de få km mere til Flensburg, synes ikke jeg fik "valuta for pengene" her ...

/sydvinden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...