Hop til indhold

Recommended Posts

Gabrielle i Arkonagade har fået rigtig mange pæne ord med undervejs - nogle ligefrem begejstrede.

Så jeg måtte prøve - nu da det var blevet så sent på aftenen, at Day ikke længere svarede.

Så hvad skal man sige? Gabrielle er et sødt lille væsen, venlig, men ikke sprudlende. Måske forståeligt var også over ni. Slank krop, små faste bryster, rund røv med de omtalte beskedne strækmærker, men fast nok. Lidt for lille til i virkerligheden at være sådan bunderotisk.

Andre har beskrevet hendes forbavsende hurtige støn, og ja, det er rigtig nok. Heldigvis var de ikke overdrevne, men heller ikke troværdige.

Vi begyndte stående, tantekys, hun hopper selv ud af BH og trusser, men lidt for hurtigt ville hun ned at ligge. Hun bliver lagt på maven til lidt body-to-body, men er ikke rigtig medlevende. Vendt på ryggen går hun en gang fransk og siger de rigtige lyde, gør de rigtige bevægelser. Men da jeg kommer til at se op fra placeringen mellem lårene, fastspændt om mit hoved, tyder hendes ansigtsudtryk ikke ligefrem på voldsom lyst og liderlig....

Det tænder mig af i en sådan grad, at den efterfølgende fucky-fucky ikke rigtig kører - slet ikke da pikken skal have en åbenbart obligatorisk og ualmindelig grundig hovedrengøring med en vådserviet inden noget indledende fransk. Man kan tage det fra den muntre side, men frækt er det sgu ikke. Da jeg tager hende bagfra insisterer hun på at at trykke sig så meget bagud, at jeg ikke kan støde igennem. Det kører altså ikke, heller ikke husmandsstilling, så afslutningen bliver en pæn omgang fransk uden. OK, men ikke med stjerner.

You come back, siger hun fuld af selvtillid.

Nope, honey..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet det helt modsatte hos Gabrielle end Hvad du har Pussyhunter. Og dog. Mit besøg minder på mange punkter om dit. Men syntes bestemt ikke hun virkede utilfreds med situationen da jeg besøgte hende, men altså der kan jo være mange forskellige forklaringer på det ene og det andet. Men jeg havde ihvertfald et rigtig godt visit hos hende :)

- Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...