Hop til indhold

Lækreste Thai nord for Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Tænkte jeg lige måtte besøge Puy.

Er du sunshine hun er petit lækker! :o:wub:
Desværre var hun så fræk, at det ikke tog mere end 20 min - Næste gang må det blive 60.

Hun ser bedre ud i virkeligheden - stedet var et ganske alm hus i et villakvarter. Blev ført ind i et nydeligt værelse og hun startede med lidt massage - Under b2b begyndte hun at sige frække lyde og battet startede med at røre på sig. Jeg måtte vende mig og se denne frække kvinde...wauw! Hun sprang lige på et lækkert blow og skiftede hendes frække mund og tunge op på brystet hvor hun slikkede og nippede brystvorter - Frækt! Hun gled længere op og pludselig gled hun langsomt ned over flagstangen. Hun virkede virkelig til at nyde det - on top hun kørte bare på :P:wub:
Jeg fik fornemmelsen, af at hun bare tog for sig af retterne - hun var helt i sit eget sex-mode - Fræk at se på - så fræk at affyringen bare tornede ud - Hun blev siddende i bund, nød det og gave små søde kys.
Jeg må have 10 min. til gode næste gang - for det er helt sikkert jeg må nakke hende flere gange eller mindst gå tiden ud.
På en scala fra 1 til 13
Kommunikation: 12
Stedet: 9 (som over ved naboen)
Pigen 13++++
Massage: 10
Blow: 12
Sex: Springer scalaen
Indlevelse: 13
Gentagelse: Ja ja ja

https://annoncelight.dk/showad/343316

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 22 timer siden:

Link der virker ?????

Se første indlæg 

Skrevet
Fighter skrev, den 29.9.2022 at 23:04:

Tænkte jeg lige måtte besøge Puy.

Er du sunshine hun er petit lækker! :o:wub:
Desværre var hun så fræk, at det ikke tog mere end 20 min - Næste gang må det blive 60.

Hun ser bedre ud i virkeligheden - stedet var et ganske alm hus i et villakvarter. Blev ført ind i et nydeligt værelse og hun startede med lidt massage - Under b2b begyndte hun at sige frække lyde og battet startede med at røre på sig. Jeg måtte vende mig og se denne frække kvinde...wauw! Hun sprang lige på et lækkert blow og skiftede hendes frække mund og tunge op på brystet hvor hun slikkede og nippede brystvorter - Frækt! Hun gled længere op og pludselig gled hun langsomt ned over flagstangen. Hun virkede virkelig til at nyde det - on top hun kørte bare på :P:wub:
Jeg fik fornemmelsen, af at hun bare tog for sig af retterne - hun var helt i sit eget sex-mode - Fræk at se på - så fræk at affyringen bare tornede ud - Hun blev siddende i bund, nød det og gave små søde kys.
Jeg må have 10 min. til gode næste gang - for det er helt sikkert jeg må nakke hende flere gange eller mindst gå tiden ud.
På en scala fra 1 til 13
Kommunikation: 12
Stedet: 9 (som over ved naboen)
Pigen 13++++
Massage: 10
Blow: 12
Sex: Springer scalaen
Indlevelse: 13
Gentagelse: Ja ja ja

https://annoncelight.dk/showad/343316

Pris 

• 6 months later...
Skrevet

Søger man på Puy på AL i dag, er det en anden annonce end den, der er link til i øverste indlæg. Så vidt jeg kan se, er det helfigvis den samme pige (og tlf), så det ER forhåbent bare annoncen, der er opdateret og ikke pigen der er skiftet ud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.